[cat] Introducció. Les tecnologies de la informació i comunicació van ser l’única alternativa
possible durant la pandèmia per tal de poder donar continuïtat a l’educació en una modalitat
online però, passada la situació, la ministra d’educació va considerar que aquest tipus
d’ensenyament no va tenir èxit. Metodologia. Aquest estudi exploratori i quantitatiu tracta de
conèixer la percepció dels docents d’Educació Primària de l’illa de Menorca respecte la
resposta educativa realitzada durant la pandèmia mitjançant un qüestionari. Resultats. A
l’estudi hi participen 72 mestres que valoren de manera positiva la situació viscuda.
Conclusions. Analitzant i contrastant la informació obtinguda, podem afirmar que els
mestres d’Educació Primària de l’illa de Menorca valoren positivament la situació viscuda tot
i que consideren que l’èxit en l’aprenentatge no va donar-se en tots els casos i que aquest
depèn de factors, sobre tot, personals i externs.
[eng] Introduction. Information and communication technologies were the only alternative during
the pandemic to be able to continue education in an online way but, given the situation, the
Minister of Education considered that this type of education was not successful.
Methodology. This exploratory and quantitative study seeks to know the perception of
primary school teachers on the island of Menorca regarding the educational response made
during the pandemic through a questionnaire. Results. The study involved 72 teachers who
gave a positive assessment of the situation. Conclusions. Analyzing and contrasting the
information obtained, we can assert that Primary Education teachers’ from Menorca value
positively the situation experienced although they consider that learning success did not occur
in all cases and it depends on factors, above all, personal and external.