Consell d’infants, una experiència educativa a un centre de primària

Show simple item record

dc.contributor Darder Mesquida, Antònia
dc.contributor.author Jaume Tugores, Cristòfol
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-06T10:38:27Z
dc.date.available 2023-09-06T10:38:27Z
dc.date.issued 2023-09-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161538
dc.description.abstract [cat] A partir de l'experiència redactada en el llibre "La ciudad de los niños" de Francesco Tonucci, sobre l'experiència educativa a la ciutat italiana de Fanno, on els nens de la ciutat participaren activament amb el govern municipal de la ciutat en diverses experiències i decisions en temes que afectaven els infants. Concretament, aquest treball es centrarà en l'anàlisi d'una de les estratègies que apareixen en el llibre, El Consell d'Infants, analitzant un cas real de l'experiència portada a terme per l'Ajuntament de Porreres, Mallorca, entre els anys 2018-22. Aquesta anàlisi, s'ha portat a terme a través de diferents mètodes d'investigació, com entrevistes, anàlisi documental i observació. El que pretenem és aportar una perspectiva global del projecte que es porta a terme a Porreres i fer aportacions metodològiques i educatives de millora. A més de fomentar i donar a conèixer experiències com aquesta. Aquest treball també inclou un apropament al marc teòric, legislatiu i metodològic a aquesta iniciativa. Per tal veure els beneficis que pot aportar a les escoles amb l'aparició de nous currículum i metodologies educatives inclusives. ca
dc.description.abstract [eng] From the experiences written in the book "La ciudad de los niños" by Francesco Tonucci, about the educational experience in the Italian city of Fanno where the children participated actively in the local government in decisions about themselves. In this work specifically, We will analyze the method of “Consell d’Infants”. We will study the real case carried out by Porreres City Council between 2018-22. We will use strategies such as interviews, real observation and document analysis, to write this report. We will give a global vision about Porreres Project, making methodological and educational contributions for improvement. At the same time disseminate this type of government experience. This report includes an approach to the theoretical, legislative and methodological framework for this initiative. We will redact some benefits about "El Consell d'Infants" to the legislation and inclusive educational methodologies at primary schools. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Aprenentatge-Servei ca
dc.subject.other Aprenentatge-Servei ca
dc.subject.other Consell d'infants ca
dc.subject.other Drets dels infants ca
dc.title Consell d’infants, una experiència educativa a un centre de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics