Proposta didàctica per ensenyar ortografia al 2n cicle de primària

Show simple item record

dc.contributor Ripoll Perelló, Maria Isabel
dc.contributor.author Payeras Quetglas, Marina
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-06T11:59:40Z
dc.date.available 2023-09-06T11:59:40Z
dc.date.issued 2023-09-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161542
dc.description.abstract [cat] Necessitam saber escriure per poder comunicar-nos i l’ortografia és una qüestió fonamental de la llengua. Actualment, és una dificultat aprendre les normes ortogràfiques per part dels alumnes, però també és una feina complexa pels professors. El treball té la finalitat d’estudiar el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’ortografia que duen a terme els alumnes i poder observar la dificultat que presenten a l’hora d’assolir els continguts. Mitjançant una anàlisi de metodologies i factors que intervenen en el procés escriptor dels alumnes, es fa una proposta didàctica. L’objectiu d’aquesta proposta didàctica és l’assoliment dels continguts per part dels alumnes d’una forma motivadora i innovadora. ca
dc.description.abstract [eng] We need to be able to write to be able to communicate, and spelling is an important language subject. Currently, it is difficult for students to learn spelling rules, but it is also a complex task for teachers. The aim of the work is to study the teaching-learning process of spelling that students carry out and to be able to observe the difficulty they present in achieving the contents. Through an analysis of methodologies and factors involved in the students' writing process, a didactic proposal is made. The intention of this didactic proposal is the attainment of the contents by the students in a motivating and innovative way. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Ortografia ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.subject.other Orthography ca
dc.subject.other Didàctic proposal ca
dc.subject.other Methodology ca
dc.title Proposta didàctica per ensenyar ortografia al 2n cicle de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics