dc.contributor |
Ripoll Perelló, Maria Isabel |
|
dc.contributor.author |
Payeras Quetglas, Marina |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-06T11:59:40Z |
|
dc.date.available |
2023-09-06T11:59:40Z |
|
dc.date.issued |
2023-09-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161542 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Necessitam saber escriure per poder comunicar-nos i l’ortografia és una qüestió fonamental de la llengua. Actualment, és una dificultat aprendre les normes ortogràfiques per part dels alumnes, però també és una feina complexa pels professors. El treball té la finalitat d’estudiar el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’ortografia que duen a terme els alumnes i poder observar la dificultat que presenten a l’hora d’assolir els continguts. Mitjançant una anàlisi de metodologies i factors que intervenen en el procés escriptor dels alumnes, es fa una proposta didàctica. L’objectiu d’aquesta proposta didàctica és l’assoliment dels continguts per part dels alumnes d’una forma motivadora i innovadora. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] We need to be able to write to be able to communicate, and spelling is an important language subject. Currently, it is difficult for students to learn spelling rules, but it is also a complex task for teachers. The aim of the work is to study the teaching-learning process of spelling that students carry out and to be able to observe the difficulty they present in achieving the contents. Through an analysis of methodologies and factors involved in the students' writing process, a didactic proposal is made. The intention of this didactic proposal is the attainment of the contents by the students in a motivating and innovative way. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Ortografia |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Proposta didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Metodologia |
ca |
dc.subject.other |
Orthography |
ca |
dc.subject.other |
Didàctic proposal |
ca |
dc.subject.other |
Methodology |
ca |
dc.title |
Proposta didàctica per ensenyar ortografia al 2n cicle de primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|