Metodologia STEAM: Aprenentatge Basat en Projectes interdisciplinaris en l’educació secundària

Show simple item record

dc.contributor Sanchez Clark, Emma Soledad
dc.contributor.author Cortès Tejada, Carles
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-14T12:01:03Z
dc.date.available 2023-09-14T12:01:03Z
dc.date.issued 2022-06-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161631
dc.description.abstract [cat] En el món actual, en el qual tot evoluciona a marxes forçades i es reben més estímuls que mai, és completament necessari utilitzar metodologies que motivin als alumnes. En aquest treball, es realitza un estudi de les metodologies actives que s’utilitzen en l’actualitat, fent especial menció a la metodologia STEAM. Aquesta metodologia, la qual es troba en els inicis del seu desenvolupament, aplicada conjuntament amb l’aprenentatge basat en projectes, contribueix a augmentar l’interès i la motivació dels alumnes, a més d’ajudar a desenvolupar habilitats i competències com el pensament crític, el sentit d’iniciativa o la creativitat. Amb aquesta proposta didàctica es pretén treballar, en un curs de quart d’ESO i mitjançant la metodologia estudiada, els continguts de les diferents àrees involucrades i les diferents competències i habilitats dels estudiants. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays, where everything evolves at a fast pace and more stimulation than ever, it is absolutely necessary to use methodologies to motivate students. In this work, a study is carried out to see the need to use active methodologies at the present. Highlighting the central methodology of this work, the STEAM methodology. It is an active methodology, relatively recent and in the early stages of its development. Among some of the advances it presents, together with project-based learning, the interest and motivation of students and the development of skills and competencies such as critical thinking, sense of initiative, critical thinking or creativity stand out. With the didactic proposal, we intend to work, in a 4th ESO and using the methodology studied, the contents of the different areas involved and work the different competences and skills of the students. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.subject.other STEAM ca
dc.subject.other ABP ca
dc.subject.other Projectes ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.title Metodologia STEAM: Aprenentatge Basat en Projectes interdisciplinaris en l’educació secundària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:11:20Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics