Promoció de competències artístiques inclusives des del Departament d'Orientació a centres educatius de secundària

Show simple item record

dc.contributor De la Iglesia Mayol, Begoña
dc.contributor.author Obrador Viel, Marcel
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-15T10:52:00Z
dc.date.issued 2022-06-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161637
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Màster pretén investigar quines competències artístiques es poden implementar a centres educatius de secundària en col·laboració entre el departament d’orientació i els departaments de matèries curriculars. Basant-se en una proposta que actualment es duu a terme en un centre educatiu, es desenvolupa una d’alternativa amb la finalitat de fomentar competències artístiques mitjançant metodologies inclusives, en línia amb la legislació i normativa actual en tema d’educació així com de les funcions de l’orientació educativa. Amb una metodologia eminentment qualitativa, a base de graelles d’observació i entrevistes a membres de la comunitat educativa, es creen categories específiques per organitzar la informació i poder desenvolupar una proposta per una tutoria de 4t d’E.S.O amb l’objectiu d’atendre a tot l’alumnat, fomentar la cohesió grupal i treballar les sortides acadèmiques i laborals de forma experiencial. ca
dc.description.abstract [eng] This Master's Thesis aims to investigate which artistic skills can be implemented in secondary school education in collaboration between the guidance department and the curricular departments. On the basis of a proposal currently being carried out in an educational center, an alternative is developed with the aim of promoting artistic skills through inclusive methodologies, in line with current legislation and regulations on education as well as the functions of educational orientation. With an eminently qualitative methodology, based on observation tables and interviews with members of the educational community, specific categories are created to organize the information and to be able to develop a proposal for a 4th E.S.O tutoring with the aim of attending to all students, fostering group cohesion and working out academic and work outlets in an experiential manner. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca
dc.subject.other Competència artística ca
dc.subject.other Orientació educativa ca
dc.title Promoció de competències artístiques inclusives des del Departament d'Orientació a centres educatius de secundària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:11:25Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics