Prevenció del dol patològic en Educació Secundària Obligatòria. Una proposta de programa mitjançant l'aplicació de la metodologia d'aula invertida

Show simple item record

dc.contributor Santmartí Angulo, Patricia
dc.contributor.author Ríos Vich, Marc
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-19T08:27:45Z
dc.date.issued 2022-07-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161690
dc.description.abstract [cat] En el panorama educatiu actual s’ha identificat la necessitat de treballar aspectes transcendentals per la vida com és la gestió del dol. La voluntat d’immediatesa que impera en la societat actual evidencia la necessitat d’oferir estratègies adequades d’afrontament de forma preventiva, ja que en cas contrari afecta notòriament a la salut mental i el dol pot esdevenir patològic. En el següent treball es fa èmfasi en la prevenció d’aquest dol patològic. Es duu a terme una revisió documental de la bibliografia relacionada i els programes existents. En la mesura que s’han analitzat, es considera oportú elaborar una proposta de programa basada en la innovadora metodologia d’aula invertida. El motiu del qual recau en el fet que en l’actualitat es disposen d’un ampli ventall de recursos on és possible posar en pràctica la capacitat de gestió, a més de la relació que s’estableix amb la Taxonomia de Bloom. Així doncs, resulta interessant que aquesta es dugui dins l’aula amb l’acompanyament del docent, i l’explicació dels continguts necessaris per l’adequada gestió del dol sigui anterior. Per altra banda, esdevé possible per la introducció de les noves tecnologies en l’educació, i la conseqüent digitalització dels centres educatius. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 1 - Filosofia i psicologia ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Aula invertida ca
dc.subject.other Dol ca
dc.subject.other Prevenció ca
dc.subject.other Taxonomia de Bloom ca
dc.subject.other Departament d’orientació ca
dc.subject.other Educació Secundària Obligatòria ca
dc.title Prevenció del dol patològic en Educació Secundària Obligatòria. Una proposta de programa mitjançant l'aplicació de la metodologia d'aula invertida ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:12:47Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics