dc.contributor |
Tur Viñas, Ana |
|
dc.contributor.author |
Huerta Costa, Elena |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-19T08:41:57Z |
|
dc.date.available |
2023-09-19T08:41:57Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161692 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L'ensenyament de la Intel·ligència Emocional a les aules s’ha de treballar de manera transversal. El programa que es presenta al Pla d’Acció Tutorial està enfocat a ser emprat per part de tot l’equip docent, de tal manera que treballant juntament amb l’equip d’orientació s’aconsegueixi una millora dels rendiments acadèmics.
Per aquest programa, proposat per a un nivell curricular de 4t d’Educació Secundària Obligatòria, s’han emprat activitats i dinàmiques de psicologia positiva, escala de provenció i mindfulness.
L’objectiu principal és aconseguir a l’aula una millora dels resultats acadèmics, sense oblidar que per això cal assolir una cohesió de grup i gestió d’emocions, crear un bon ambient d’aula que permeti arribar a un aprenentatge significatiu de tot l’alumnat i donar eines per gestionar l’estrès i els moments crítics als que s’enfronten els nostres joves en una època de tants canvis i decisions. Una major consciència del que podem sentir provoca una major empatia cap als altres. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
1 - Filosofia i psicologia |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Cohesió de grup |
ca |
dc.subject.other |
Gestió emocional |
ca |
dc.subject.other |
Prevenció |
ca |
dc.subject.other |
Psicologia positiva |
ca |
dc.title |
Com millorar els rendiments acadèmics a 4t d’ESO amb activitats i dinàmiques d’intel·ligència emocional |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2023-05-08T09:12:48Z |
|