Com millorar els rendiments acadèmics a 4t d’ESO amb activitats i dinàmiques d’intel·ligència emocional

Show simple item record

dc.contributor Tur Viñas, Ana
dc.contributor.author Huerta Costa, Elena
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-19T08:41:57Z
dc.date.available 2023-09-19T08:41:57Z
dc.date.issued 2022-06-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161692
dc.description.abstract [cat] L'ensenyament de la Intel·ligència Emocional a les aules s’ha de treballar de manera transversal. El programa que es presenta al Pla d’Acció Tutorial està enfocat a ser emprat per part de tot l’equip docent, de tal manera que treballant juntament amb l’equip d’orientació s’aconsegueixi una millora dels rendiments acadèmics. Per aquest programa, proposat per a un nivell curricular de 4t d’Educació Secundària Obligatòria, s’han emprat activitats i dinàmiques de psicologia positiva, escala de provenció i mindfulness. L’objectiu principal és aconseguir a l’aula una millora dels resultats acadèmics, sense oblidar que per això cal assolir una cohesió de grup i gestió d’emocions, crear un bon ambient d’aula que permeti arribar a un aprenentatge significatiu de tot l’alumnat i donar eines per gestionar l’estrès i els moments crítics als que s’enfronten els nostres joves en una època de tants canvis i decisions. Una major consciència del que podem sentir provoca una major empatia cap als altres. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 1 - Filosofia i psicologia ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Cohesió de grup ca
dc.subject.other Gestió emocional ca
dc.subject.other Prevenció ca
dc.subject.other Psicologia positiva ca
dc.title Com millorar els rendiments acadèmics a 4t d’ESO amb activitats i dinàmiques d’intel·ligència emocional ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:12:48Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics