dc.contributor |
Olivares García, Cristina |
|
dc.contributor.author |
Navarro Planas, Vicente Rafael |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-27T09:53:52Z |
|
dc.date.available |
2023-09-27T09:53:52Z |
|
dc.date.issued |
2022-07-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161794 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball es pretén descriure les demostracions i les mostracions com a potents eines per enfocar l’aprenentatge i l’ensenyament de les matemàtiques. A partir de la recerca en el currículum (de les Illes Balears i els d’altres països pioners) i en la literatura de didàctica de les matemàtiques existent i a partir de la consulta a persones expertes (com Anton Aubanell i Miquel Siquier), s’estudiarà com l’alumnat pot comprendre millor els principals conceptes matemàtics i tots els que es poden extreure a partir d’aquests. Per mostrar de manera pràctica la utilitat d’aquestes estratègies anteriorment esmentades, també es desenvolupen quatre propostes didàctiques i manipulatives per aplicar a les aules d’educació secundària obligatòria, des de primer d’ESO. En aquestes propostes didàctiques es proporcionaran detalls sobre els continguts i el material, es descriurà el procés per dur-les a terme i, posteriorment, es reflexionarà sobre l’avaluació d’aquestes i l’atenció a la diversitat. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
51 - Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Mostració |
ca |
dc.subject.other |
Demostració |
ca |
dc.subject.other |
Didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Fórmula |
ca |
dc.subject.other |
Manipulatiu |
ca |
dc.title |
"Fora receptes... matemàtiques!" |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2023-05-08T09:14:24Z |
|