Les pràctiques restauratives com a resolució de conflictes dins les aules de primària

Show simple item record

dc.contributor Ojeda Santana, Atteneri
dc.contributor.author Catalán Escandell, Cristina
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-28T12:04:39Z
dc.date.available 2023-09-28T12:04:39Z
dc.date.issued 2023-09-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161802
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball Final de Grau, que he realitzat, està basat per un costat en un estudi teòric sobre les pràctiques restauratives i el pas de la justícia punitiva a una justícia restaurativa i, per altra banda, un estudi sobre el funcionament d’aquest tipus de pràctiques dins les aules de primària. Dins aquest treball es fa una proposta de dinàmiques per dur a terme a les aules, ja que les pràctiques restauratives tenen una vessant preventiva, proactiva i principalment reestructuradora de relacions, perquè el que es pretén amb aquestes és cohesionar i millorar la convivència als centres educatius. A més, he pogut fer un qüestionari a diferents escoles de l’illa d’Eivissa per saber el que pensen sobre les pràctiques restauratives, si les utilitzen i com. Tenint en compte que els centres educatius són un reflex de la societat real, i constitueixen un gran element de cohesió social. Per la realització d’aquest TFG he accedit a la informació i conclusions que hi ha a publicades a diferents articles i fonts sobre aquesta temàtica. ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree Essay is based on one hand, on theoretical restorative practice and the transition from punitive justice to restorative and on the other hand, on a study on how it works this type of practice in primary school. Throughout this essay, we propose different dynamics to carry out in the classrooms as restorative practices to prevent, proactivate, and to restructure the relationships between them. What we intend with them is to unite and improve coexistence at schools. Furthermore, we have surveyed different schools in Ibiza to know what they think about restorative practices, whether they use them, and how. Taking into account that schools are a reflection of real society, they constitute a great element of social cohesion. To elaborate on this essay, we have access to the information and conclusions that are published in different articles and sources on this subject. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Resolució de conflictes ca
dc.subject.other Pràctiques restauratives ca
dc.subject.other Relacions socials ca
dc.subject.other Convivència ca
dc.subject.other Conflict resolution ca
dc.subject.other Restorative practices ca
dc.subject.other Social relations ca
dc.subject.other Coexistence ca
dc.title Les pràctiques restauratives com a resolució de conflictes dins les aules de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics