[cat] Aquest treball pretén oferir una proposta d’intervenció per desenvolupar les diferents competències emocionals presents dins l’educació emocional. Mitjançant l’educació l’alumnat hauria de desenvolupar-se de manera integral. Per això, hem de guiar als infants tant en les matèries acadèmiques com en el seu desenvolupament personal. El TFG consta de dues parts. En la primera part, trobem una revisió sobre el concepte d’emoció, la seva classificació, el concepte d’educació emocional, els beneficis recolzat per estudis i models per a treballar aquestes competències. I, en la segona part, hi ha una proposta educativa d’intervenció que segueix el model d’Illinois. Està dirigida al primer cicle d’Educació Primària.
[eng] This project aims to offer a proposal for intervention to develop the different emotional skills present in emotional education. Through education, students should be fully developed. Therefore, we must guide children both in academic subjects and in their personal development. This “TFG” consists of two parts. In the first part, we find a review of the concept of emotion, its classification, the concept of emotional education, the benefits supported by studies and models to work on these skills. And, in the second part, there is an educational proposal for intervention that follows the Illinois model. It’s aimed at the first cycle of Primary Education.