dc.contributor |
Pérez Garcias, Adolfina |
|
dc.contributor.author |
Oller Far, Teresa |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-03T09:23:33Z |
|
dc.date.available |
2023-10-03T09:23:33Z |
|
dc.date.issued |
2023-10-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161866 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El treball de fi de grau es desenvolupa entorn al tema de les Tecnologies de la Informació i la
Comunicació (TIC). De forma més concreta, s’ha dut a terme una recerca de la importància de la
comunicació educativa amb l’objectiu de dissenyar un vídeo educatiu de presentació de centre que
serveixi com a possibilitat de canal comunicatiu entre escola i societat. Així doncs, el mètode
emprat per desenvolupar el projecte audiovisual ha estat el sistema Aps seguint el model IPECC.
D’aquesta manera, s’ha dut a terme una primera fase d’inici, on s’han definit el projecte i les metes,
una segona fase de planificació, on s’han establert les accions a realitzar, els objectius i el context,
una tercera fase d’execució del guió i del vídeo i, per darrer, les fases de control i tancament, on
s’ha dut a terme el seguiment del projecte i posterior lliurament del vídeo com a resultat final de la
investigació. El resultat d’aquest projecte ha estat, per tant, el vídeo com a producte final.
Conjuntament amb aquest, en els resultats s’exposa la valoració global de l’eina i la valoració
personal, on es mostra el grau de satisfacció, el servei donat, els aprenentatges i l’experiència ApS.
Finalment, les conclusions que s’extreuen del projecte mostren la importància i valor del vídeo com
a mitjà de comunicació educatiu. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The final degree project is developed around the topic of Information and Communication
Technologies (ICT). More specifically, a study has been carried out on the importance of
educational communication with the aim of designing an educational video for the presentation of
the school that serves as a possibility for a communication channel between school and society.
Thus, the method used to develop the audiovisual project has been the Aps system following the
IPECC model. In this way, a first phase of start-up has been carried out, where the project and goals
have been defined, a second phase of planning, where the actions to be carried out, the objectives
and the context have been established. , a third phase of execution of the script and the video and,
finally, the control and closing phases, where the follow-up of the project was carried out and
subsequent delivery of the video as a final result of the research. The result of this project has
therefore been the video as the final product. Along with this, the results show the overall
assessment of the tool and the personal assessment, which shows the degree of satisfaction, the
service provided, the learning and the ApS experience. Finally, the conclusions drawn from the
project show the importance and value of video as an educational medium. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Tecnologies de la Informació i la Comunicació |
ca |
dc.subject.other |
Comunicació educativa |
ca |
dc.subject.other |
Vídeo educatiu |
ca |
dc.subject.other |
Canal comunicatiu |
ca |
dc.subject.other |
Escola i societat |
ca |
dc.subject.other |
Information and Communication Technologies |
ca |
dc.subject.other |
Educational communication |
ca |
dc.subject.other |
Educational video |
ca |
dc.subject.other |
Communication channel |
ca |
dc.subject.other |
School and society |
ca |
dc.title |
Coodisseny d'un vídeo com a eina comunicativa amb el Ceip Badies |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|