Coodisseny d'un vídeo com a eina comunicativa amb el Ceip Badies

Show simple item record

dc.contributor Pérez Garcias, Adolfina
dc.contributor.author Oller Far, Teresa
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-10-03T09:23:33Z
dc.date.available 2023-10-03T09:23:33Z
dc.date.issued 2023-10-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161866
dc.description.abstract [cat] El treball de fi de grau es desenvolupa entorn al tema de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). De forma més concreta, s’ha dut a terme una recerca de la importància de la comunicació educativa amb l’objectiu de dissenyar un vídeo educatiu de presentació de centre que serveixi com a possibilitat de canal comunicatiu entre escola i societat. Així doncs, el mètode emprat per desenvolupar el projecte audiovisual ha estat el sistema Aps seguint el model IPECC. D’aquesta manera, s’ha dut a terme una primera fase d’inici, on s’han definit el projecte i les metes, una segona fase de planificació, on s’han establert les accions a realitzar, els objectius i el context, una tercera fase d’execució del guió i del vídeo i, per darrer, les fases de control i tancament, on s’ha dut a terme el seguiment del projecte i posterior lliurament del vídeo com a resultat final de la investigació. El resultat d’aquest projecte ha estat, per tant, el vídeo com a producte final. Conjuntament amb aquest, en els resultats s’exposa la valoració global de l’eina i la valoració personal, on es mostra el grau de satisfacció, el servei donat, els aprenentatges i l’experiència ApS. Finalment, les conclusions que s’extreuen del projecte mostren la importància i valor del vídeo com a mitjà de comunicació educatiu. ca
dc.description.abstract [eng] The final degree project is developed around the topic of Information and Communication Technologies (ICT). More specifically, a study has been carried out on the importance of educational communication with the aim of designing an educational video for the presentation of the school that serves as a possibility for a communication channel between school and society. Thus, the method used to develop the audiovisual project has been the Aps system following the IPECC model. In this way, a first phase of start-up has been carried out, where the project and goals have been defined, a second phase of planning, where the actions to be carried out, the objectives and the context have been established. , a third phase of execution of the script and the video and, finally, the control and closing phases, where the follow-up of the project was carried out and subsequent delivery of the video as a final result of the research. The result of this project has therefore been the video as the final product. Along with this, the results show the overall assessment of the tool and the personal assessment, which shows the degree of satisfaction, the service provided, the learning and the ApS experience. Finally, the conclusions drawn from the project show the importance and value of video as an educational medium. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Tecnologies de la Informació i la Comunicació ca
dc.subject.other Comunicació educativa ca
dc.subject.other Vídeo educatiu ca
dc.subject.other Canal comunicatiu ca
dc.subject.other Escola i societat ca
dc.subject.other Information and Communication Technologies ca
dc.subject.other Educational communication ca
dc.subject.other Educational video ca
dc.subject.other Communication channel ca
dc.subject.other School and society ca
dc.title Coodisseny d'un vídeo com a eina comunicativa amb el Ceip Badies ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics