[cat] Partint de la base que la música forma part de l’àrea d’educació artística, per tant, contemplada dins el currículum; i que l’educació emocional és un tema transversal, també contemplat dins el currículum, considero adient elaborar una proposta didàctica a partir d’aquests dos preceptes i de la seva fusió dins una aula d’Educació Primària. Aquesta es presenta dividida en dues parts: en primer lloc, trobem exposada la importància que té la música dins una aula i les emocions que aquesta pot arribar a fer sentir; i, en segon lloc, trobem un seguit d’activitats per a poder treballar els dos conceptes. L’objectiu d’aquesta proposta didàctica és desenvolupar la música i les emocions dins les aules; veient, d’aquesta manera, els beneficis que poden generar ambdues per als infants.
[eng] Based on the fact that music is part of the area of artistic education, therefore, included in the curriculum; and that emotional education is a cross-sectional theme, also included in the curriculum, I consider it appropriate to make a didactic proposal based on these two precepts and their fusion within a classroom of Primary Education. This is divided into two parts: first, we find exposed the importance of music in a classroom and the emotions that it can make sense; and second, we find a series of activities to be able to work on the two concepts. The aim of this didactic proposal is to develop music and emotions within classrooms; thus, seeing the benefits that can be generated for children.