Com pot la intel·ligència artificial transformar l’educació superior?

Show simple item record

dc.contributor.author Freire, Juan
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2024-03-05T14:23:32Z
dc.date.available 2024-03-05T14:23:32Z
dc.date.issued 2024-03-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/164982
dc.description.abstract [cat] El desenvolupament de la IA generativa està provocant una transformació profunda del treball, en particular perquè, a diferència de les disrupcions tecnològiques prèvies, incrementa principalment el potencial d’automatització i d’augment de capacitats en ocupacions que requereixen alts nivells educatius. Com a conseqüència, la IA generativa té un impacte profund i de llarg termini en l’educació superior, ja que inevitablement afecta el que les persones han d’aprendre, com ho haurien d’aprendre i com poden demostrar-ho (i, per tant, avaluar-ho). ca
dc.language.iso cat ca
dc.relation.ispartof VI Jornades d'Experiències Docents a la UIB, p. 12 ca
dc.subject 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other intel·ligència artificial ca
dc.subject.other eina de transformació ca
dc.subject.other educació superior ca
dc.subject.other inteligencia artificial es
dc.subject.other herramienta de transformación es
dc.subject.other educación superior es
dc.subject.other artificial intelligence en
dc.subject.other transformation tool en
dc.subject.other higher education en
dc.title Com pot la intel·ligència artificial transformar l’educació superior? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics