dc.contributor.author |
Freire, Juan |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-05T14:23:32Z |
|
dc.date.available |
2024-03-05T14:23:32Z |
|
dc.date.issued |
2024-03-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/164982 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El desenvolupament de la IA generativa està provocant una transformació profunda del
treball, en particular perquè, a diferència de les disrupcions tecnològiques prèvies,
incrementa principalment el potencial d’automatització i d’augment de capacitats en
ocupacions que requereixen alts nivells educatius. Com a conseqüència, la IA generativa
té un impacte profund i de llarg termini en l’educació superior, ja que inevitablement
afecta el que les persones han d’aprendre, com ho haurien d’aprendre i com poden
demostrar-ho (i, per tant, avaluar-ho). |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
VI Jornades d'Experiències Docents a la UIB, p. 12 |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
intel·ligència artificial |
ca |
dc.subject.other |
eina de transformació |
ca |
dc.subject.other |
educació superior |
ca |
dc.subject.other |
inteligencia artificial |
es |
dc.subject.other |
herramienta de transformación |
es |
dc.subject.other |
educación superior |
es |
dc.subject.other |
artificial intelligence |
en |
dc.subject.other |
transformation tool |
en |
dc.subject.other |
higher education |
en |
dc.title |
Com pot la intel·ligència artificial transformar l’educació superior? |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |