dc.contributor.author |
Guerrero Tomé, Carlos |
|
dc.contributor.author |
Jaume Capó, Antoni |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-05T14:28:47Z |
|
dc.date.available |
2024-03-05T14:28:47Z |
|
dc.date.issued |
2024-03-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/164983 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Antoni Jaume i Carlos Guerrero exploren l'ús de ChatGPT en els estudis universitaris en
aquesta conferència, en la qual destaquen casos d'èxit, discuteixen lliçons apreses i
assenyalen reptes futurs en l'educació superior.
Un exemple concret d’aquest ús és la tutoria virtual, on ChatGPT pot proporcionar una
ajuda significativa. La capacitat de mantenir converses humanitzades li permet
respondre preguntes dels estudiants i oferir orientació sobre temes complexos fora de
l'horari de classe. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
VI Jornades d'Experiències Docents a la UIB, p. 16 |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
ús del ChatGPT |
ca |
dc.subject.other |
educació universitària |
ca |
dc.subject.other |
uso del ChatGPT |
es |
dc.subject.other |
educación universitaria |
es |
dc.subject.other |
use of ChatGPT |
en |
dc.subject.other |
university education |
en |
dc.title |
Com influeix l’ús de ChatGPT en l’educació universitària? Casos d’exemple des de la perspectiva de l’alumne i el professor |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |