Explorant l’impacte de ChatGPT en la docència universitària

Show simple item record

dc.contributor.author Barceló, Maria Montserrat
dc.contributor.author Crespí Tobeña, Antonio
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2024-03-05T17:21:33Z
dc.date.available 2024-03-05T17:21:33Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/164986
dc.description.abstract [cat] L’ús de ChatGPT presenta avantatges i desafiaments en el marc de l’educació universitària. Per una banda, aquesta eina ofereix adaptabilitat i personalització en l’ensenyament, alhora que pot servir de suport als alumnes, especialment als que experimenten barreres lingüístiques. Tot i els seus avantatges, han sorgit preocupacions respecte a la fiabilitat de la informació que proporciona, els possibles biaixos en les respostes i l’impacte negatiu que pot tenir en habilitats com el pensament crític. ca
dc.language.iso cat ca
dc.relation.ispartof VI Jornades d'Experiències Docents a la UIB, p. 18 ca
dc.subject 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other impacte del ChatGPT ca
dc.subject.other docència universitària ca
dc.subject.other impacto del ChatGPT ca
dc.subject.other docencia universitaria ca
dc.subject.other impact of ChatGPT ca
dc.subject.other university teaching ca
dc.title Explorant l’impacte de ChatGPT en la docència universitària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics