dc.contributor.author |
Barceló, Maria Montserrat |
|
dc.contributor.author |
Crespí Tobeña, Antonio |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-05T17:21:33Z |
|
dc.date.available |
2024-03-05T17:21:33Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/164986 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’ús de ChatGPT presenta avantatges i desafiaments en el marc de l’educació
universitària. Per una banda, aquesta eina ofereix adaptabilitat i personalització en
l’ensenyament, alhora que pot servir de suport als alumnes, especialment als que
experimenten barreres lingüístiques. Tot i els seus avantatges, han sorgit preocupacions
respecte a la fiabilitat de la informació que proporciona, els possibles biaixos en les
respostes i l’impacte negatiu que pot tenir en habilitats com el pensament crític. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
VI Jornades d'Experiències Docents a la UIB, p. 18 |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
impacte del ChatGPT |
ca |
dc.subject.other |
docència universitària |
ca |
dc.subject.other |
impacto del ChatGPT |
ca |
dc.subject.other |
docencia universitaria |
ca |
dc.subject.other |
impact of ChatGPT |
ca |
dc.subject.other |
university teaching |
ca |
dc.title |
Explorant l’impacte de ChatGPT en la docència universitària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |