dc.contributor.author |
Ortiz, Sílvia |
|
dc.contributor.author |
Blahopoulou, Joanna |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-05T17:32:44Z |
|
dc.date.available |
2024-03-05T17:32:44Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/164988 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En un temps en què el professorat ja està intentant gestionar les implicacions i
aplicacions de la IA a les aules, què és el que realment sabem sobre l’ús que en fa
l’alumnat? Amb l’objectiu d'enriquir el debat sobre rol que hauria d’ocupar la IA a la
docència, hem realitzat una enquesta per estudiar si l’alumnat fa servir eines d'IA, com
és el cas de ChatGPT, i amb quina finalitat. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
VI Jornades d'Experiències Docents a la UIB, p. 20 |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
ChatGPT |
ca |
dc.subject.other |
Ús d’eines d’intel·ligència artificial |
ca |
dc.subject.other |
Universitat |
ca |
dc.subject.other |
ChatGPT |
ca |
dc.subject.other |
Uso de herramientas de inteligencia artificial |
es |
dc.subject.other |
Universidad |
es |
dc.subject.other |
ChatGPT |
ca |
dc.subject.other |
Use of artificial intelligence tools |
en |
dc.subject.other |
University |
en |
dc.title |
ChatGPT: amic o enemic invisible? Ús d’eines d’intel·ligència artificial a la universitat |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |