Adaptació de la metodologia building thinking classroom a la resolució de tasques professionals per a futurs mestres d’educació primària

Show simple item record

dc.contributor.author Chico Gutiérrez, Judit
dc.contributor.author Ruiz Aguilera, Daniel
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2024-03-05T18:23:18Z
dc.date.available 2024-03-05T18:23:18Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/164995
dc.description.abstract [cat] Building thinking classrooms (BTC) és una metodologia proposada per Peter Liljedahl que té per objectiu crear un entorn d’aprenentatge que fomenti el pensament crític, la resolució de problemes i la participació activa de l’alumnat a l’aula de matemàtiques. El sistema BTC proposa una sèrie de pràctiques per evitar comportaments normatius a qualsevol aula i maximitzar el temps de classe que l’alumnat passa explorant, pensant, compartint i discutint idees matemàtiques. ca
dc.language.iso cat ca
dc.relation.ispartof VI Jornades d'Experiències Docents a la UIB, p. 31 ca
dc.subject 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other metodologia building thinking classroom ca
dc.subject.other metodología building thinking classroom es
dc.subject.other building thinking classroom methodology en
dc.title Adaptació de la metodologia building thinking classroom a la resolució de tasques professionals per a futurs mestres d’educació primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics