dc.contributor.author |
Chico Gutiérrez, Judit |
|
dc.contributor.author |
Ruiz Aguilera, Daniel |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-05T18:23:18Z |
|
dc.date.available |
2024-03-05T18:23:18Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/164995 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Building thinking classrooms (BTC) és una metodologia proposada per Peter Liljedahl
que té per objectiu crear un entorn d’aprenentatge que fomenti el pensament crític, la
resolució de problemes i la participació activa de l’alumnat a l’aula de matemàtiques. El
sistema BTC proposa una sèrie de pràctiques per evitar comportaments normatius a
qualsevol aula i maximitzar el temps de classe que l’alumnat passa explorant, pensant,
compartint i discutint idees matemàtiques. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
VI Jornades d'Experiències Docents a la UIB, p. 31 |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
metodologia building thinking classroom |
ca |
dc.subject.other |
metodología building thinking classroom |
es |
dc.subject.other |
building thinking classroom methodology |
en |
dc.title |
Adaptació de la metodologia building thinking classroom a la resolució de tasques professionals per a futurs mestres d’educació primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |