dc.contributor.author |
Capó Parrilla, Francisco Javier |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-05T18:30:31Z |
|
dc.date.available |
2024-03-05T18:30:31Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/164996 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’assignatura Macroeconomia I requereix una feina continuada i constant, atès que la
matèria és acumulativa. Els continguts que s’hi tracten estan estretament relacionats i
s'ajunten al final del curs per construir un model global integrat per les distintes parts
desenvolupades al llarg de l’assignatura. El risc més gran és que els alumnes quedin
despenjats i no puguin seguir les explicacions. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
VI Jornades d'Experiències Docents a la UIB, p. 32 |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
pla acció |
ca |
dc.subject.other |
abandonament prematur assignatura |
ca |
dc.subject.other |
plan acción |
es |
dc.subject.other |
abandono prematuro asignatura |
es |
dc.subject.other |
action plan |
en |
dc.subject.other |
abandonment premature subject |
en |
dc.title |
Les segones parts no són mai bones: pla per reduir l’abandonament prematur de l’assignatura |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |