Proposta didàctica per incentivar l’hàbit lector a primària amb l’obra Matilda de Roald Dahl

Show simple item record

dc.contributor Valriu Llinàs, Caterina
dc.contributor.author Ribas Cruells, Sandra Isabel
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2024-03-08T16:33:18Z
dc.date.available 2024-03-08T16:33:18Z
dc.date.issued 2024-03-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165070 en
dc.description.abstract [cat] La lectura juga un paper fonamental a les nostres vides i és important que des d'edats primerenques es treballi tant dins com fora de les aules. Perquè això sigui possible, és necessari crear recursos i activitats atractives per l'alumnat i que s'ajusti als seus gustos i necessitats. Dit això, aquest treball pretén incentivar l'hàbit lector dels alumnes mitjançant una obra de la literatura infantil i juvenil, fent referència a l'autor Roald Dahl amb una de les seves obres cimera Matilda. D'aquesta manera, és dur a terme una revisió bibliogràfica per recopilar informació sobre l'hàbit lector i la LIJ per poder situar a l'autor i obra en el seu panorama literari corresponent. D'aquesta manera i seguint la metodologia pertinent es fa una proposta de 14 sessions on els alumnes puguin ser el centre de l'aprenentatge. ca
dc.description.abstract [eng] Reading plays a fundamental role in our lives and it is important that from an early age it is worked on both inside and outside the classroom. For this to be possible, it is necessary to create resources and activities that are attractive to students and that suit their tastes and needs. Having said that, this TFG aims to encourage student’s reading habits by means of a work of children's and youth literature and by referring to Roald Dahl with masterpieces, Matilda. In this way, a bibliographical review is carried out to gather information on the reading habit and LIJ in order to be able to situate the author and work in its corresponding literary panorama. In this way, and following the relevant methodology, a proposal is made for 14 sessions in which the students can feel at the center of the learning process. en
dc.format application/pdf en
dc.language.iso cat en
dc.publisher Universitat de les Illes Balears ca
dc.rights all rights reserved en
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Literatura Infantil i Juvenil ca
dc.subject.other Roald Dahl ca
dc.subject.other Matilda ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Children’s And Youth Literature en
dc.subject.other Elementary Education en
dc.title Proposta didàctica per incentivar l’hàbit lector a primària amb l’obra Matilda de Roald Dahl ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics