dc.contributor |
Riera Clapés, Juan Vicente |
|
dc.contributor.author |
De la Peña Aranda, Marina |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-13T11:28:43Z |
|
dc.date.available |
2024-09-13T11:28:43Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166090 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Al present treball de fi de grau es realitza un estudi sobre diferents metodologies
d’ensenyament a l’aula de primària, en especial atenció a l’àrea de matemàtiques. Es fa
una comparació entre el model conductista i el model constructivista, de la qual sorgeix
d’aquesta última les situacions d’aprenentatge (SA).
Aleshores, s’analitza el nou marc legislatiu en educació, que dona peu a la innovació i
al nou paradigma de les SA. S’analitza què són, diferents exemples que es proposa al
CAIB, l’estructura que segueixen...
D’altra banda, el treball inclou una proposta didàctica d’una SA, partint de les directrius
de la Llei orgànica 3/2020, de 29 de desembre, per la qual es modifica la Llei orgànica
2/2006, de 3 de maig, d'Educació a Espanya (LOMLOE). Dins aquest cas pràctic es
presenten una sèrie de sessions per resoldre la qüestió inicial de “Com podem organitzar
el nostre viatge d’estudis?” |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This end of degree project work is carries out a study of different teaching methodologies
in the primary classroom, especially in mathematics. A comparison is made between the
behaviourist model and the constructivist model, from which the learning situations (SA)
arise.
The new legislative framework in education is then analysed, giving rise to innovation
and the new SA paradigm. I analyse what it is, different examples that are proposed in
the CAIB, the structure that follows...
Furthermore, the work includes a didactic proposal for an SA, based on the guidelines
of the Organic Law 3/2020, of 29 December, amending Organic Law 2/2006, of 3 May,
of Education in Spain (LOMLOE). In this case, a series of sessions are presented to
resolve the start question "How can we organise our study tour?" |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
51 - Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Situació d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Model constructivista |
ca |
dc.subject.other |
Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Realitat |
ca |
dc.subject.other |
Llei lomloe |
ca |
dc.subject.other |
Learning situation |
ca |
dc.subject.other |
Constructivist model |
ca |
dc.subject.other |
Mathematics |
ca |
dc.subject.other |
Reality |
ca |
dc.subject.other |
Lomloe law |
ca |
dc.title |
L’aprenentatge de les matemàtiques a partir d’una situació d’aprenentatge: un nou canvi metodològic |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|