Tolerància a la frustració a través de l'educació emocional a l'Educació física

Show simple item record

dc.contributor Borràs Rotger, Pere Antoni
dc.contributor.author Arráez Caldentey, Joana Aina
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2024-09-18T11:10:08Z
dc.date.available 2024-09-18T11:10:08Z
dc.date.issued 2024-09-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166139
dc.description.abstract [cat] En el següent text es discuteix la importància de l'educació emocional a l'educació, amb un enfocament particular en la capacitat de gestionar i superar la frustració. És basat en la noció que les habilitats emocionals, especialment la regulació emocional, poden tenir un paper important en el desenvolupament del nen. L'objectiu de l'educació emocional és ajudar les persones a comprendre i controlar les seves emocions, inclosa la frustració, que sovint resulta de mala regulació emocional. En el context de l’educació física, es planteja investigar la relació entre l’educació emocional, particularment la regulació emocional, i la tolerabilitat a la frustració. En resum, l'objectiu és investigar com l'educació física pot ajudar a desenvolupar la gestió emocional, particularment la regulació emocional com una manera de millorar la tolerabilitat a la frustració. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Tolerància a la frustració ca
dc.subject.other Autoregulació ca
dc.subject.other Gestió emocional ca
dc.subject.other Regulació emocional ca
dc.title Tolerància a la frustració a través de l'educació emocional a l'Educació física ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics