dc.contributor |
Benet Parente, Ariadna |
|
dc.contributor.author |
Martorell Horrach, Marina |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-19T10:00:20Z |
|
dc.date.available |
2024-09-19T10:00:20Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166144 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Al present Treball de Fi de Grau es fa un estudi sobre l’aprenentatge i desenvolupament
del procés lectoescriptor, es tracta d’una etapa continua i evolutiva que es desenvolupa al
llarg de tota la vida i la qual s’inicia els primers anys d’Educació Primària. Per tant,
l’objectiu principal d’aquest treball ha estat conèixer el procés lectoescriptor dels infants
i tot el que inclou el seu assoliment, amb l’ús del conte. El conte com a recurs educatiu
estimula el gust per la lectura, a més de motivar els nins i nines a llegir i escriure. A partir
dels contes, es desenvolupa una proposta didàctica per alumnes de 1er EP, on es duen a
terme activitats per tal de treballar la lectura i l’escriptura i esdevenir persones competents
amb aquestes habilitats. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In the present work of final degree, a study is carried out on the learning and development
of the literacy skills, a continuous and evolutionary stage that is developed throughout
life and which begins the first years of Primary Education. Therefore, the primary goal
of this work has been to learn about the child's literacy skills process and all that includes
their achievement, with the use of the tale. The tale as an educational resource stimulates
a taste for reading, as well as motivating children to read and write. From the tales, a
didactic proposal for students of 1st EP is developed, where activities are carried out to
work on reading and writing and become competent people with these skills. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
82 - Literatura |
ca |
dc.subject.other |
Lectoescriptura |
ca |
dc.subject.other |
Conte |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Dificultats d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Rol docent |
ca |
dc.subject.other |
Llengua catalana |
ca |
dc.subject.other |
Literacy |
ca |
dc.subject.other |
Tales |
ca |
dc.subject.other |
Primary education |
ca |
dc.subject.other |
Didactics |
ca |
dc.subject.other |
Learning difficulties |
ca |
dc.subject.other |
Teaching role |
ca |
dc.subject.other |
Catalan language |
ca |
dc.title |
L'aprenentatge i el desenvolupament de la lectoescriptura a través dels contes |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |