Estudi comparatiu dels mètodes dalcroze i kodály. Una aproximació didàctica des de les metodologies musicals del segle xx

Show simple item record

dc.contributor Vicens Vidal, Francesc
dc.contributor.author Cladera Pardillo, Marc
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-24T07:45:15Z
dc.date.available 2024-09-24T07:45:15Z
dc.date.issued 2024-09-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166174
dc.description.abstract [cat] Aquest treball pretén fer un estudi sobre els diferents mètodes d’educació musical del segle XX. Fa una anàlisi exhaustiva dels diversos mètodes i comprova la seva vigència i utilització en l’actualitat. Se centra principalment a comparar i observar les similituds i diferències dels mètodes Dalcroze i Kodály. Es vol saber com cada mètode treballa els aspectes de l’aprenentatge musical comuns (ritme, melodia, oïda intern, etc.) i l’objectiu és determinar quin mètode és més adequat per l’ensenyança de cada aspecte. ca
dc.description.abstract [eng] This work aims to do a study on the different methods of music education in the 20th century. It does a thorough analysis of the various methods and checks their validity and use today. It mainly focuses on comparing and observing the similarities and differences between the Dalcroze and Kodály methods. It is usually known how each method works on the common aspects of musical learning (rhythm, melody, inner ear, etc.) and the aim is to determine which method is most suitable for teaching each aspect. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Mètodes musicals del segle xx ca
dc.subject.other Mètode dalcroze ca
dc.subject.other Mètode kodály ca
dc.subject.other Aprenentatge musical ca
dc.subject.other Musical methods of the 20th century ca
dc.subject.other Dalcroze method ca
dc.subject.other Kodály method ca
dc.subject.other Musical learning ca
dc.title Estudi comparatiu dels mètodes dalcroze i kodály. Una aproximació didàctica des de les metodologies musicals del segle xx ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics