dc.contributor |
Vicens Vidal, Francesc |
|
dc.contributor.author |
Cladera Pardillo, Marc |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-24T07:45:15Z |
|
dc.date.available |
2024-09-24T07:45:15Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166174 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball pretén fer un estudi sobre els diferents mètodes d’educació musical del segle
XX. Fa una anàlisi exhaustiva dels diversos mètodes i comprova la seva vigència i utilització
en l’actualitat. Se centra principalment a comparar i observar les similituds i diferències dels
mètodes Dalcroze i Kodály. Es vol saber com cada mètode treballa els aspectes de
l’aprenentatge musical comuns (ritme, melodia, oïda intern, etc.) i l’objectiu és determinar quin
mètode és més adequat per l’ensenyança de cada aspecte. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work aims to do a study on the different methods of music education in the 20th century.
It does a thorough analysis of the various methods and checks their validity and use today. It
mainly focuses on comparing and observing the similarities and differences between the
Dalcroze and Kodály methods. It is usually known how each method works on the common
aspects of musical learning (rhythm, melody, inner ear, etc.) and the aim is to determine
which method is most suitable for teaching each aspect. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Mètodes musicals del segle xx |
ca |
dc.subject.other |
Mètode dalcroze |
ca |
dc.subject.other |
Mètode kodály |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge musical |
ca |
dc.subject.other |
Musical methods of the 20th century |
ca |
dc.subject.other |
Dalcroze method |
ca |
dc.subject.other |
Kodály method |
ca |
dc.subject.other |
Musical learning |
ca |
dc.title |
Estudi comparatiu dels mètodes dalcroze i kodály. Una aproximació didàctica des de les metodologies musicals del segle xx |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|