És el pòdcast una eina eficaç per a l’ensenyança de l’educació musical?

Show simple item record

dc.contributor Vicens Vidal, Francesc
dc.contributor.author Rodríguez Oliva, Pedro
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-24T09:32:39Z
dc.date.available 2024-09-24T09:32:39Z
dc.date.issued 2024-09-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166177
dc.description.abstract [eng] This Bachelor's Final Project aims to investigate the effectiveness of the podcast in the teaching of music in primary education. To carry out this task, a systematic review of the existing literature has been carried out, followed by a thorough analysis. It should be noted that we are in a context in which it is increasingly common to make use of ICT within the classroom and as a means to improve the learning experience of students. In this context, the podcast is a current and innovative tool that can be used in a primary school classroom. But is it really an effective tool? The present work delves into the range of possibilities of using the podcast in the teaching of Music Education, taking into consideration its advantages and disadvantages, as well as the different ways of applying this tool. ca
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau (TFG) té com a objectiu investigar l’eficàcia del pòdcast en l'ensenyament de la música en educació primària. Per dur a terme aquesta tasca s'ha realitzat una revisió sistemàtica de la literatura ja existent, seguida d'una exhaustiva anàlisi. Cal destacar que ens trobem en un context en el cada vegada és més comú fer-ne ús de les TIC dins l’aula i com a mitjà per millorar l'experiència d'aprenentatge dels estudiants. En aquest context, el pòdcast és una eina actual e innovadora que es pot aprofitar dins un aula d’educació primària. Però, és realment una eina efectiva? El present treball aprofundeix en el ventall de possibilitat de fer servir el pòdcast en l’ensenyança de l’educació musical, tenint en consideració els seus avantatges i desavantatges, així com les diferents formes d’aplicació d’aquesta eina. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Pòdcast ca
dc.subject.other Ensenyança musical ca
dc.subject.other Educació musical ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Eficàcia ca
dc.subject.other Música ca
dc.subject.other Podcast ca
dc.subject.other Musical teaching ca
dc.subject.other Musical education ca
dc.subject.other Learning ca
dc.subject.other Efficiency ca
dc.subject.other Music ca
dc.title És el pòdcast una eina eficaç per a l’ensenyança de l’educació musical? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics