dc.contributor |
Adrover Roig, Daniel |
|
dc.contributor.author |
Terrasa Pol, Esther Luo |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-29T07:47:02Z |
|
dc.date.available |
2024-10-29T07:47:02Z |
|
dc.date.issued |
2024-10-29 |
|
dc.date.issued |
2024-10-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166522 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El treball parla sobre l’adquisició del llenguatge, l’esport i de com influeix l’esport en l'aprenentatge del llenguatge, si estimula el llenguatge, si afavoreix el rendiment acadèmic, etc. Per tant, he dut a terme una investigació sobre aquests conceptes, analitzant articles i documents de diversos autors. Seguidament, he posat en pràctica un dossier d’activitats en el qual, el que es vol treballar és el moviment i el llenguatge, ja que, forma gran part de l’objectiu principal, que és estimular el llenguatge mitjançant l’esport. Un cop aplicades aquestes activitats a un centre de Mallorca amb infants d’entre 3 i 5 anys, s’han passat unes rúbriques i unes altres activitats per tal de tenir algun aspecte per avaluar l’aprenentatge dels infants. Finalment, s’ha proporcionat al centre el dossier d’activitats per estimular el llenguatge a través del moviment, per si els docents o futurs docents ho volen emprar per a treballar amb el seu grup d’infants i fins i tot, si es vol treballar a casa. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The work talks about language acquisition, sport and how sport influences language learning, whether it stimulates language, whether it encourages academic performance, etc. I have therefore conducted an investigation into these concepts, analyzing articles and documents by various authors. Next, I have implemented a dossier of activities in which movement and language are to be worked on, as it is a large part of the main objective, which is to stimulate language through sport. Once these activities have been carried out in a center in Mallorca with children aged between 3 and 5 years old, some headings and activities have been passed in order to have some aspect to evaluate the learning of children. Finally, the center has been provided with a portfolio of activities to stimulate language through the movement, in case teachers or future teachers wish to use it to work with their group of children and even if they wish to work at home. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject |
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
ca |
dc.subject.other |
Esport |
ca |
dc.subject.other |
Estimulació |
ca |
dc.subject.other |
Llenguatge |
ca |
dc.subject.other |
Adquisició |
ca |
dc.subject.other |
Moviment |
ca |
dc.subject.other |
Joc |
ca |
dc.title |
Com estimular el llenguatge mitjançant l'esport |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|