| dc.contributor | Riquelme Coll, Sandra | |
| dc.contributor.author | Espín Flores, Blanca | |
| dc.date | 2023 | |
| dc.date.accessioned | 2024-10-29T10:50:23Z | |
| dc.date.issued | 2023-06-13 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/166530 | |
| dc.description.abstract | [cat] El present treball se centra a promoure la millora de les habilitats socials en l’alumnat de segon nivell del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Integració Social. L’entrenament de la comunicació assertiva, l’empatia, la resolució de conflictes i el treball en equip són les habilitats clau per desenvolupar una correcta praxi professional. Per aquest motiu, es presenta una aplicació pràctica que potenciï el desenvolupament i l’entrenament d’aquestes habilitats, propiciant que els estudiants millorin la seva capacitació professional i gaudeixin del període de pràctiques. Per implantar-ho, es planteja una proposta educativa, de caràcter transversal al Mòdul d'Habilitats Socials, organitzada des de diverses sessions de tutoria, focalitzant en les possibilitats que ofereixen les metodologies actives. Així mateix, aquesta proposta es complementa mitjançant l’aplicació de diverses estratègies d’entrenament de la conducta prosocial, com són el modelatge, l’assaig conductual i la instrucció. Per consegüent, la finalitat del treball es concreta en desenvolupar una proposta d’aplicació pràctica que permeti l'empoderament de l’alumnat, que fomenti l’adquisició i la millora de les habilitats socials que es troben estretament relacionades amb el seu futur professional. D’aquesta manera, l’alumnat en veuria afavorida la seva autocompetència professional, i permetria que ho posessin en pràctica durant l’estada de Formació en els Centres de Treball, millorant la qualitat i goig de la primera aproximació professional. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 331 - Treball. Relacions laborals. Ocupació. Organització del treball | ca |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament | ca |
| dc.subject.other | Cicle Formatiu de Grau Superior en Integració Social | ca |
| dc.subject.other | Entrenament | ca |
| dc.subject.other | Habilitats socials | ca |
| dc.subject.other | Formació en centres de treball | ca |
| dc.subject.other | Metodologies actives | ca |
| dc.title | El treball transversal de les habilitats socials. Una proposta d'aplicació pràctica centrada en l'alumnat de segon nivell del Cicle Formatiu de Grau Superior en Integració Social | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.date.updated | 2024-05-03T09:30:34Z | |
| dc.date.embargoEndDate | info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 | |
| dc.embargo | 2050-01-01 | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |