L'aprenentatge de les matemàtiques mitjançant situacions d'aprenentatge destinades a infants de 3 anys

Show simple item record

dc.contributor Petro Balaguer, Ana Belén
dc.contributor.author Moll Capilla, Margarita
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-02-20T10:57:00Z
dc.date.available 2025-02-20T10:57:00Z
dc.date.issued 2025-02-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/168788
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es pretén mostrar la importància d’aprendre les matemàtiques mitjançant el joc, la manipulació, l’experimentació, la investigació i la resolució de problemàtiques reals de la vida quotidiana que s’acosten als interessos dels infants. També es pretén mostrar que les matemàtiques són tot allò que ens envolta i que és important que ja des d’Educació Infantil es vegin les matemàtiques com una oportunitat d’oferir als infants estratègies i aprenentatges per desenvolupar-se autònomament en la vida diària emprant el raonament lògic i matemàtic. Aquest treball presenta un recull de 4 propostes de situacions d’aprenentatges dissenyades i planificades per treballar les matemàtiques a 3 anys mitjançant el joc simbòlic i la resolució de problemes de manera significativa i vivencial. Aquestes propostes de situacions d’aprenentatge s’han duit a la pràctica i es pot trobar una anàlisi de cada una de les propostes i una eina en forma de graella per avaluar cada situació d’aprenentatge. ca
dc.description.abstract [eng] In this work we intend to show the importance of learning mathematics through play, manipulation, experimentation, research and the resolution of real problems of everyday life that are in line with the interests of children. It is also intended to show that mathematics is everything that surrounds us and that it is important to see mathematics as an opportunity to offer children strategies and learning to develop autonomously in everyday life through logical and mathematical reasoning. This work presents a collection of 4 proposals of learning situations designed and planned to work mathematics at 3 years old through symbolic play and problem solving in a meaningful and experiential way. These proposed learning situations have been put into practice and an analysis of each of the proposals can be found as well as a grid to evaluate each learning situation. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 51 - Matemàtiques ca
dc.subject 510 - Consideracions fonamentals i generals de les matemàtiques ca
dc.subject.other Matemàtiques ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Situacions d’aprenentatge ca
dc.subject.other Matemàtiques manipulatives ca
dc.subject.other Vida quotidiana ca
dc.subject.other Mathematics ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.subject.other Learning situations ca
dc.subject.other Manipulative mathematics ca
dc.subject.other Daily life ca
dc.subject.other Symbolic play ca
dc.title L'aprenentatge de les matemàtiques mitjançant situacions d'aprenentatge destinades a infants de 3 anys ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics