Application of a communicative approach to teach english as a foreign language in secondary education

Show simple item record

dc.contributor Vicens Mora, Victoria
dc.contributor.author Torres Ferrer, Marina
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-02-21T12:54:20Z
dc.date.issued 2023-07-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/168830
dc.description.abstract [eng] The purpose of this project is to reveal the importance of improving and developing communicative skills and motivation to speak English in secondary school. Furthermore, I will highlight the relevance of real contexts to practise especially oral and listening competences (which are often not focused at the real practice of L2 in real life). For this reason, I will develop three learning situations aimed at practising these skills, which will be adapted to the competences meant to be achieved in a group of 3rd of ESO, and I also will expose the strategies necessary to acquire a second language from a communicative approach. en
dc.description.abstract [cat] L’objectiu d’aquest treball és revelar la importància de millorar i desenvolupar les competències comunicatives i la motivació per a parlar anglès en els alumnes de l’educació secundària. A més a més, posaré de relleu la rellevància de l’ús de contexts reals per practicar les habilitats lingüístiques — especialment de comprensió i expressió oral, que sovint queden relegades a exercicis mecànics que no fomenten l’ús real del llenguatge— en situacions que promouen l’aprenentatge real. Per a tot això, plantejaré tres situacions d’aprenentatge enfocades a l’adquisició d’aquestes habilitats adaptades a un grup de tercer d’ESO, en què quedin patents les estratègies que podem dur a terme per assolir l’adquisició de la llengua des d’un enfocament comunicatiu. ca
dc.format application/pdf en
dc.language.iso eng ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.subject.other Communicative approach en
dc.subject.other Real context en
dc.subject.other Secondary education en
dc.subject.other Motivation en
dc.subject.other Meaningful learning en
dc.subject.other Communication skills en
dc.subject.other Educació secundària ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Habilitats lingüístiques ca
dc.subject.other Competència comunicativa ca
dc.subject.other Context real ca
dc.subject.other Aprenentatge signficatiu ca
dc.title Application of a communicative approach to teach english as a foreign language in secondary education en
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T13:54:34Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2100-01-01
dc.embargo 2100-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics