Exploram a través de l’art estratègies per potenciar l’aprenentatge de la llengua anglesa a primària

Show simple item record

dc.contributor Juan Garau, Maria
dc.contributor.author Seguí Gomis, Maria Antonia
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-02-27T07:04:36Z
dc.date.available 2025-02-27T07:04:36Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/168940
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de recerca de fi de grau té com a objectiu explorar diferents maneres de contribuir al procés d'aprenentatge d'una segona llengua sense perdre la diversió i la motivació dels nens. Com a hipòtesi inicial, es planteja la idea d'utilitzar l'art com a estímul per al desenvolupament de la segona llengua. Aquest treball és una proposta didàctica innovadora que es proposa implementar en un centre educatiu amb alumnes d'Educació Primària. El document proporciona una perspectiva sobre la interrelació entre l'Educació Artística i una segona llengua, amb un enfocament específic en l'anglès. Aquesta proposta té els seus propis objectius i pretén ser realitzada en un entorn bilingüe. Amb l'objectiu de promoure i fomentar el desenvolupament de la segona llengua a través de l'enfocament interdisciplinari, s'ha dissenyat una metodologia d'ensenyament i un conjunt de sessions en les quals la llengua actua com a eina per al foment de competències com la creativitat, l'originalitat, el respecte cap a les idees i els gustos dels altres, així com altres expressions artístiques. ca
dc.description.abstract [eng] This research project aims to explore different ways of contributing to the process of learning a second language without losing the fun and motivation of children. The initial hypothesis proposes the idea of using art as a stimulus for the development of the second language. This project is an innovative didactic proposal intended to be implemented in an educational center with primary school students. The document provides insights into the interrelation between Art Education and a second language, with a specific focus in English. This proposal has its own objectives and is intended to be carried out in a bilingual environment. With the goal of promoting and fostering the development of the second language through an interdisciplinary approach, a teaching methodology and a set of sessions have been designed in which language serves as a tool for fostering competencies such as creativity, originality, respect for others' ideas and preferences, as well as other artistic expressions. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Anglès ca
dc.subject.other Art ca
dc.subject.other Interdisciplinarietat ca
dc.subject.other Intel·ligència emocional ca
dc.subject.other Bilingüisme ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other English ca
dc.subject.other Art ca
dc.subject.other Interdisciplinary ca
dc.subject.other Emotional intelligence ca
dc.subject.other Bilingualism ca
dc.subject.other Learning ca
dc.title Exploram a través de l’art estratègies per potenciar l’aprenentatge de la llengua anglesa a primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics