Eficàcia de les metodologies innovadores en l'ensenyament de l'anglès a Espanya

Show simple item record

dc.contributor Moratinos Johnston, Sofia
dc.contributor.author Rigo Bordoy, Paula Margarida
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-03-11T07:57:26Z
dc.date.available 2025-03-11T07:57:26Z
dc.date.issued 2025-03-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169286
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) analitza les causes del baix nivell de competència en anglès a Espanya en comparació amb altres països europeus. Utilitzant una revisió sistemàtica de la literatura, l'estudi explora les metodologies d'ensenyament innovadores i les condicions d'exposició a l'anglès fora de l'aula. L'anàlisi compara les pràctiques educatives a Espanya amb les de països com Dinamarca, Suècia, Portugal i els Països Baixos, destacant les deficiències en la formació de professors, l'ús de tecnologies digitals i l'exposició extracurricular a l'anglès. Les conclusions subratllen la necessitat d’integrar tecnologies modernes en l'ensenyament i fomentar l'exposició a l'anglès fora de l'aula per millorar el nivell de competència en anglès a Espanya. ca
dc.description.abstract [eng] This Thesis (TFG) analyses the causes of the low level of English proficiency in Spain compared to other European countries. Using a systematic literature review, the study explores innovative teaching methodologies and conditions for exposure to English outside the classroom. The analysis compares educational practices in Spain with those in countries such as Denmark, Sweden, Portugal, and the Netherlands, highlighting deficiencies in teacher training, the use of digital technologies, and extracurricular exposure to English. The conclusions emphasize the need to integrate modern technologies into teaching and promote exposure to English outside the classroom to improve English proficiency levels in Spain. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Competència en anglès ca
dc.subject.other Metodologies d’ensenyament ca
dc.subject.other Formació de professors ca
dc.subject.other Tecnologies digitals ca
dc.subject.other Exposició extracurricular ca
dc.subject.other English proficiency ca
dc.subject.other Teaching methodologies ca
dc.subject.other Teacher training ca
dc.subject.other Digital technologies ca
dc.subject.other Extracurricular exposure ca
dc.title Eficàcia de les metodologies innovadores en l'ensenyament de l'anglès a Espanya ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics