Coneixent Ciutat de Mallorques, coneixent la nostra ciutat: Anàlisi de l'oferta didàctica entorn al patrimoni cultural i plantejament d'una nova proposta didàctica sobre la ciutat medieval de Palma.

Show simple item record

dc.contributor Marimon Ribas, Pau
dc.contributor.author Jaume Lirola, Alba Francesca
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-03-26T11:31:22Z
dc.date.available 2025-03-26T11:31:22Z
dc.date.issued 2024-07-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169621
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es presentarà una proposta didàctica centrada en la divulgació del patrimoni cultural tangible i intangible a partir de Ciutat de Mallorques, és a dir, centrada en la ciutat de Palma de Mallorca i en donar a conèixer la ciutat primitiva que s’inicià en temps de Jaume I i que ha perdurat fins els nostres dies. Aquesta proposta didàctica, la qual anirà destinada a alumnes de primer de batxillerat de l’assignatura Història i Cultura de les Illes Balears, es durà a terme a partir d’una visita didàctica per els indrets més significatius de la ciutat. Per tal d’explotar al màxim aquesta activitat i que els alumnes aprenguin tot lo possible d’una manera entretinguda, la visita es dividirà en quatre blocs temàtics: història, llegendes, curiositats i toponímia que s’aniran alternat entre sí al llarg de la visita. Per altra banda, un cop a l’aula es duran a terme nou activitats més que serviran per ampliar, completar i comprovar si s’han adquirit els coneixements desitjats ca
dc.description.abstract [eng] This work will present a didactic proposal focused on the dissemination of tangible and intangible cultural heritage from Ciutat de Mallorques, that is, focused on the city of Palma de Mallorca and on making known the primitive that began in of Jaume I and which has lasted until our days. This didactic proposal, which will be aimed at first-year high school students of the subject History and Culture of the Balearic Islands, will be carried out on the basis of a didactic visit to the most significant places in the city. In order to make the most of this activity and for the students to learn as much as possible in an entertaining way, the visit will be divided into four thematic blocks: history, legends, curiosities and toponymy that will alternate with each other throughout the visit. On the other hand, once in the classroom, other activities will be carried out that will serve to expand, complete and check whether the desired knowledge has been acquired en
dc.format application/pdf ca
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Patrimoni, visita, cultura, didàctica, medieval, ciutat ca
dc.title Coneixent Ciutat de Mallorques, coneixent la nostra ciutat: Anàlisi de l'oferta didàctica entorn al patrimoni cultural i plantejament d'una nova proposta didàctica sobre la ciutat medieval de Palma. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T10:50:39Z
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics