Projecte intermodular: una proposta que acosta el món laboral a l'aula creant un gabinet d'higiene bucodental a l'IES Santa Margalida

Show simple item record

dc.contributor Seguí Rubio, Alejandro
dc.contributor.author Perelló Payeras, Victòria
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-03-26T13:21:48Z
dc.date.available 2025-03-26T13:21:48Z
dc.date.issued 2024-06-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169628
dc.description.abstract [spa] La Formació Professional té com a objectiu preparar als estudiants per a la vida laboral, proporcionant recursos i coneixements a més d’un ventall de competències i coneixements molt ampli, que els qualifiquen i capaciten a la persona per a la realització d’un ofici. És tasca del professorat formar correctament i engrescar a l’alumnat. Una modalitat per fer-ho és l’estratègia pedagògica de l’Aprenentatge Col·laboratiu Basat en Reptes (ACBR), que en aquest treball es centra a la família professional de sanitat, creant un gabinet d’higiene bucodental al mòdul de projecte intermodular que s’està preparant. El Cicle Formatiu que en forma part és el del Grau Superior de Tècnic Superior en Higiene Bucodental. Aquest enfocament de l’ACBR, es va implementar per primera vegada al País Basc, essent exitós. Enfoca l’atenció dels estudiants cap a la resolució de reptes en un marc pràctic, i a més fer-ho en equip. La integració d’aquest enfocament pedagògic en l’entorn educatiu és altament beneficiosa, ja que contribueix significativament al procés educatiu. Malgrat això, la seva adopció encara és limitada. Així doncs, representa un desafiament per a l’àmbit educatiu el fet d’abordar les barreres que dificulten la seva aplicació ca
dc.description.abstract [eng] Vocational Training aims to prepare students for working life, providing resources and knowledge, in addition to, a very wide range of skills and knowledge. These capabilities qualify and keep improving the person to carry on a job. It is the job of the teachers to properly train and motivate the students. One modality to do this is the pedagogical strategy of Challenge-Based Collaborative Learning, which is focused on health professionals. The goal is to create an oral hygiene cabinet in the intermodular project module, which is just a sketch. The Training Cycle that forms part of this project is the Superior Degree of Superior Technician in Oral Hygiene. This approach of the ACBR being successful was implemented for the first time in the País Basc (Spanish region). It focuses students' attention towards solving challenges in a practical context. An important detail is that they do it as a team. The integration of this pedagogical approach in the educational environment is highly beneficial. It contributes significantly to the educational process. Despite this, its adoption is still limited. Therefore, it represents a challenge for the education makes it possible en
dc.format application/pdf ca
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Aprenentatge cooperatiu/col·laboratiu ca
dc.subject.other Aprenentatge basat en reptes ca
dc.subject.other Projecte intermodular ca
dc.subject.other Formació professional ca
dc.subject.other Aprenentatge cooperatiu/col·laboratiu basat en reptes ca
dc.title Projecte intermodular: una proposta que acosta el món laboral a l'aula creant un gabinet d'higiene bucodental a l'IES Santa Margalida ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T10:50:40Z
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics