L'aula és l'únic escenari on es pot ensenyar i aprendre?

Show simple item record

dc.contributor Paniza Fullana, Margarita
dc.contributor.author Salvà Lillo, Maria de gràcia
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-04-08T07:02:31Z
dc.date.available 2025-04-08T07:02:31Z
dc.date.issued 2024-06-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169821
dc.description.abstract [cat] El present Treball Final de Màster pretén mostrar els principals beneficis que aporten les sortides escolars a l’alumnat de secundària, perquè els docents siguin més conscients que l’aula no és l’únic escenari on es pot ensenyar i aprendre. Així, també, el present treball té en compte les diferents lleis educatives actuals, com la LOMLOE, que proposen noves vies per transmetre els diferents sabers. A més, aquest treball inclou una proposta didàctica que consisteix en la planificació d’una sèrie d’activitats per treballar la història oral local, és a dir, les rondalles i llegendes mallorquines. Aquesta proposta s’ha elaborat per als alumnes de primer i segon d’Educació Secundària Obligatòria (ESO) de l’IES Llucmajor. L’objectiu principal és aconseguir que els alumnes puguin ser més autònoms i, al mateix temps, puguin demostrar els sabers adquirits en un entorn diferent i en una situació real ca
dc.description.abstract [eng] The present Master's Thesis aims to demonstrate the primary benefits that school outings provide to secondary school students, with the goal of making educators more aware that the classroom is not the only setting for teaching and learning. Thus, this work also takes into account the different current educational laws, such as the LOMLOE, which propose new ways to transmit various forms of knowledge. In addition, this work includes an educational proposal consisting of the planning of a series of activities to work on local oral history, specifically, Mallorcan tales and legends. This proposal has been developed for first-year students of Compulsory Secondary Education (ESO) at IES Llucmajor. 3 The main objective is to enable students to become more autonomous and, at the same time, to demonstrate the knowledge they have acquired in a different environment and real-life situation en
dc.format application/pdf ca
dc.language.iso Català
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject.other Sortides escolars,
dc.subject.other Activitats complementàries
dc.subject.other Educació secundària
dc.subject.other Llegendes
dc.subject.other Rondalles
dc.subject.other School outings
dc.subject.other Complementary activities
dc.subject.other Secondary education
dc.subject.other Legends
dc.subject.other Folktales
dc.title L'aula és l'únic escenari on es pot ensenyar i aprendre? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T10:54:20Z
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics