dc.contributor |
Moreno Tallón, Francisca |
|
dc.contributor.author |
Vallespir Seguí, Paula |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-16T11:48:30Z |
|
dc.date.available |
2025-04-16T11:48:30Z |
|
dc.date.issued |
2025-04-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/170033 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Davant el terme tan nomenat com és la inclusió dins la nostra societat actual, s'ha considerat
oportú traslladar aquest tema dins l'àmbit de l'educació de les aules d'educació infantil i
primària. L'educació inclusiva té la finalitat d'aconseguir una educació digna on hi hagi
qualitat i equitat per a tots els estudiants. Per poder obtenir aquesta mena d'educació, el
principal paper el té el docent, ja que és el que implementa aquests valors dins l'aula,
mitjançant els recursos, metodologies, actituds, percepcions i formacions. El següent estudi
ha seleccionat un trastorn concret com el de trastorn de l'espectre autista (TEA), per aquesta
manera tractar l'educació inclusiva. La present investigació s'ha argumentat mitjançant una
anàlisi empírica enfocada en el tema principal de la qüestió, on s'ha vist la comparació
d'opinions dels diferents docents de dos centres educatius del Raiguer de Mallorca sobre la
mirada inclusiva que tenen dels infants amb diagnòstic TEA. A sobre s'ha comprovat que el
professorat té un paper molt important respecte a la inclusió d'aquests infants. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Given the much talked about term of inclusion in our current society, it has been considered
opportune to transfer this topic to the field of education in infant and primary school
classrooms. Inclusive education aims to achieve a decent education where there is quality and
equity for all students. In order to obtain this kind of education, the main role is played by the
teacher, since he/she is the one who implements these values in the classroom, through
resources, methodologies, attitudes, perceptions and training. The following study has
selected a specific disorder such as autistic spectrum disorder (ASD), in order to deal with
inclusive education. The present research has been argued by means of an empirical analysis
focused on the main topic of the question, where the comparison of the opinions of the
different teachers of two educational centers of the Raiguer de Mallorca on the inclusive view
they have of the students with ASD diagnosis has been seen. Above all, it has been proved
that teachers have a very important role regarding the inclusion of these students. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
ca |
dc.subject.other |
Trastorn de l’espectre autista |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Barreres a l’aprenentatge i participació |
ca |
dc.subject.other |
Recursos educatius |
ca |
dc.subject.other |
Inclusive education |
ca |
dc.subject.other |
Autistic spectrum disorder |
ca |
dc.subject.other |
Primary education |
ca |
dc.subject.other |
Barriers to learning and participation |
ca |
dc.subject.other |
Educational resources |
ca |
dc.title |
Percepció del professorat sobre la inclusió d’alumnat amb diagnòstic de TEA |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|