Coneixement del professorat d’Educació Primària envers la matemàtica realista

Show simple item record

dc.contributor Chico Gutiérrez, Judit
dc.contributor.author Bou Languil, Miguel
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-05-08T09:01:07Z
dc.date.available 2025-05-08T09:01:07Z
dc.date.issued 2025-05-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170158
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Grau se centra en la recerca d’investigació arran dos punts: el primer punt és, el coneixement que tenen els docents envers l’Educació Matemàtica realista i, el segon punt és, explorar si aquests mateixos docents duen a terme aplicacions a l’aula dels principis pertinents a la teoria. Per poder desenvolupar una recerca de forma eficaç, es van establir una pregunta i uns objectius que han aconseguit determinar una temàtica més concreta per a realitzar l’estudi. La metodologia emprada ha estat un qüestionari amb preguntes sobre els principis de l’Educació Matemàtica Realista. Aquesta eina ha estat utilitzada per poder recaptar informació sobre els coneixements de la mostra. En aquest cas la mostra ha estat un petit grup de 20 docents. La gran majoria dels docents que han participat han demostrat tenir coneixements sobre els principis de l’EMR. Finalment, s’esmenten recomanacions de cara a futures investigacions sobre aquest tema, com per exemple: el perfeccionament de l’eina de recollida d’informació o la recerca d’una mostra un poc més gran per poder obtenir més resultats i poder realitzar una anàlisi més profunda. ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree Project focuses on a research on two points: the first point is, the knowledge teachers have about realistic Mathematical Education, and, the second point is, to explore whether these same teachers carry out applications in the classroom of the relevant principles to the theory. To be able to carry out the research effectively, a question and objectives were established that have managed to establish a more specific topic to carry out the study. The methodology used was a questionnaire with questions about the principles of Realist Mathematical Education. This tool has been used to gather information about the sample. In this case, the sample was a small group of 20 teachers. The vast majority of teachers who have participated have demonstrated knowledge about the principles of the EMR. Finally, recommendations are mentioned for future research on this topic, such as the improvement of the information collection tool or the search for a sample a little larger to obtain more results and to be able to carry out a deeper analysis. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Ensenyament de les matemàtiques ca
dc.subject.other Matemàtica realista ca
dc.subject.other Coneixement del professorat ca
dc.title Coneixement del professorat d’Educació Primària envers la matemàtica realista ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics