dc.contributor |
Llinàs Begon, Joan Lluís |
|
dc.contributor.author |
Simó Sans, Marc |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-12T11:11:11Z |
|
dc.date.issued |
2023-07-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/170189 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El propòsit d'aquest treball és mostrar les possibilitats de l'aprenentatge i la
narrativa transmèdia com a mètode i eina aplicativa, respectivament, per a
l'afavoriment de l'aprenentatge segons l'especialitat de Filosofia. Específicament
el que pretén el treball és oferir possibilitats pedagògiques actuals que poden
dur-se a terme tant a l'educació secundària com al batxillerat, afavorint un
aprenentatge competencial i interdisciplinari. La proposta, en si mateixa,
s'emmarca en una clara línia d'innovació i recerca pedagògica ubicada entre les
propostes més actuals pel que fa a l'encasellament de les noves tecnologies. Per
dur-hi a terme la proposta, primerament, es requereix afrontar allò que
referenciem a esmentar dites possibilitats per, consegüentment, aplicar-ho a
l'educació, per aquesta tasca s'ha seguit principalment el posicionament teòric
dels principals autors en l'especificitat: H. Jenkins i Scolari. Una vegada establert
el marc teòric del treball cal passar a la proposta didàctica que té com a objectiu
aplicar-hi dites possibilitats al context formal. Per això, la proposta consta de dos
dissenys realitzats per a la secundària i el batxillerat que contemplen els requisits
curriculars LOMLOE. Finalment, concloem en què és factible dur a terme
l'aprenentatge i narrativa transmèdia seguint-hi les reflexions establertes en el
marc teòric que resulten essencials per a la seva comprensió i que la seva
implantació pràctica és possible a causa dels lligams possibles amb l'especialitat
de Filosofia, tant a la secundària com al batxillerat, mitjançant un aprenentatge
interdisciplinari i transversal. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge transmèdia |
ca |
dc.subject.other |
Narrativa transmèdia |
ca |
dc.subject.other |
Context formal |
ca |
dc.subject.other |
Noves tecnologies |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge competencial |
ca |
dc.title |
Aprenentatge amb narrativa transmèdia: dues propostes per a l'especialitat de Filosofia |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2024-06-03T11:25:52Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|