Aprenentatge amb narrativa transmèdia: dues propostes per a l'especialitat de Filosofia

Show simple item record

dc.contributor Llinàs Begon, Joan Lluís
dc.contributor.author Simó Sans, Marc
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-05-12T11:11:11Z
dc.date.issued 2023-07-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170189
dc.description.abstract [cat] El propòsit d'aquest treball és mostrar les possibilitats de l'aprenentatge i la narrativa transmèdia com a mètode i eina aplicativa, respectivament, per a l'afavoriment de l'aprenentatge segons l'especialitat de Filosofia. Específicament el que pretén el treball és oferir possibilitats pedagògiques actuals que poden dur-se a terme tant a l'educació secundària com al batxillerat, afavorint un aprenentatge competencial i interdisciplinari. La proposta, en si mateixa, s'emmarca en una clara línia d'innovació i recerca pedagògica ubicada entre les propostes més actuals pel que fa a l'encasellament de les noves tecnologies. Per dur-hi a terme la proposta, primerament, es requereix afrontar allò que referenciem a esmentar dites possibilitats per, consegüentment, aplicar-ho a l'educació, per aquesta tasca s'ha seguit principalment el posicionament teòric dels principals autors en l'especificitat: H. Jenkins i Scolari. Una vegada establert el marc teòric del treball cal passar a la proposta didàctica que té com a objectiu aplicar-hi dites possibilitats al context formal. Per això, la proposta consta de dos dissenys realitzats per a la secundària i el batxillerat que contemplen els requisits curriculars LOMLOE. Finalment, concloem en què és factible dur a terme l'aprenentatge i narrativa transmèdia seguint-hi les reflexions establertes en el marc teòric que resulten essencials per a la seva comprensió i que la seva implantació pràctica és possible a causa dels lligams possibles amb l'especialitat de Filosofia, tant a la secundària com al batxillerat, mitjançant un aprenentatge interdisciplinari i transversal. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Aprenentatge transmèdia ca
dc.subject.other Narrativa transmèdia ca
dc.subject.other Context formal ca
dc.subject.other Noves tecnologies ca
dc.subject.other Aprenentatge competencial ca
dc.title Aprenentatge amb narrativa transmèdia: dues propostes per a l'especialitat de Filosofia ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2024-06-03T11:25:52Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics