Descobrim els ambients d'aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor Rosselló Ramon, Maria Rosa
dc.contributor.author Ballester Servera, Maria Pilar
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-05-14T11:00:56Z
dc.date.available 2025-05-14T11:00:56Z
dc.date.issued 2025-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170206
dc.description.abstract [cat] Estem vivint moments de canvis, per aquest motiu l’escola requereix enfrontar-se a nous reptes que donin lloc a la cabuda de tothom dins els espais d'aprenentatge i a formar persones competents pel seu dia de demà. Els ambients d'aprenentatge presenten un rol crucial a la transformació que l'ensenyança requereix. S'han originat diferents metodologies, com bé és el cas dels ambients d'aprenentatge, per tal de satisfer les necessitats dels infants, ja que són ells mateixos a partir de la participació activa i sent protagonistes motivats generen aprenentatges efectius, permanents i útils pel seu dia de demà, a més, d’estar presents a entorns estimuladors i amb material molt divers. En el present document donem molta importància a aquesta metodologia fent una gran recerca a diferents bases de dades per tal d'identificar com funciona. Seguidament, a partir d'entrevistes i observacions he fet una anàlisi a una pràctica educativa real. Finalment, a partir de tot allò que he après es presenta un espai creat de bell nou amb els elements claus per tal de poder crear un ambient d'aprenentatge afavoridor per a tothom. ca
dc.description.abstract [eng] Our evolving world suggests that school must confront new challenges, fostering inclusivity in learning spaces and nurturing competent individual for the future. This is the reason why learning environments play a crucial role in the turnaround which education requires. Different methodologies, such as learning environments, have emerged to address children’s needs through active participation and motivation resulting in effective, enduring and useful learning for their future at the same time that they are present in a stimulating environment enriched diverse materials. This work delves deeply into this methodology through extensive research across various databases in order to identify how this teaching works. Subsequently, real educational practives were analyzed based on interviews and personal observations. Finally, a novel creative space is proposed to create favorable learning environment for all starting from the insights gleaned in this study ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Ambients d’aprenentatge ca
dc.subject.other Educació activa ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Àrea de matemàtiques ca
dc.subject.other Environment learning ca
dc.subject.other Active education ca
dc.subject.other Inclusive education ca
dc.subject.other Primary school education ca
dc.subject.other Mathematics area ca
dc.title Descobrim els ambients d'aprenentatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics