El sistema educatiu finlandès: l’ensenyament de l’anglès com a segona llengua a Finlàndia i les principals diferències i similituds en comparació amb Espanya

Show simple item record

dc.contributor Cuadrado Payeras, Lidia María
dc.contributor.author Font Ferrer, Gabriel
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-05-15T07:15:28Z
dc.date.available 2025-05-15T07:15:28Z
dc.date.issued 2025-05-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170213
dc.description.abstract [cat] La present investigació té com a objectiu descobrir el sistema d’ensenyament que utilitzen a Finlàndia per ensenyar anglès. El motiu principal pel qual he triat aquest país és causat pel fet que diferents revistes, articles i proves empíriques com les proves PISA, confirmen que la població Finlandesa, en general domina l’anglès com a segona llengua i, com a tal, Finlàndia és un dels països amb el nivell més alt d’anglès com a L2. El meu principal objectiu amb el treball de recerca és el d’aconseguir analitzar el sistema educatiu Finlandès i comparar-lo amb l’espanyol. Tot sintetitzant i discernint per quins motius l’ensenyament de l’anglès a aquest país és molt més eficient que en el nostre. Intentaré esbrinar les claus que fan possible aquest aprenentatge tan significatiu dins la població finlandesa i com ho podríem aplicar al nostre sistema. A més a més, m’agradaria fer una petita comparació entre les dues metodologies o sistemes per poder extreure les millors idees de cadascuna i intentar usar-les a l’aula. ca
dc.description.abstract [eng] The present research aims to discover the teaching system they use in Finland to teach English. The main reason why I have chosen this country is given by the fact that different magazines, articles and empirical tests such as the PISA tests, confirm that the Finnish population, in general, is fluent in English as a second language and, as such, Finland is one of the countries with the highest level of English as L2. My main goal with the research work is to be able to analyze, synthesize and discern why the teaching of English in this country is much more efficient than in ours, and also compare both education sistems. I will try to find out the keys that make this significant learning possible within the population of Finland and how we could apply it to our system. In addition, I would like to make a small comparison between the two methodologies or systems to be able to extract the best ideas from each and try to use them in the classroom. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.subject.other Finlandia ca
dc.subject.other Anglès ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other L2 ca
dc.subject.other Finland ca
dc.subject.other English ca
dc.subject.other Education ca
dc.title El sistema educatiu finlandès: l’ensenyament de l’anglès com a segona llengua a Finlàndia i les principals diferències i similituds en comparació amb Espanya ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics