[cat] La falta de motivació de l’alumnat, el rol passiu d’aquest a les sessions i la carència d’un model inclusiu constitueixen alguns dels aspectes observats durant el període de pràctiques del Màster de Formació del Professorat que han motivat el plantejament d’aquest treball. Llavors, en aquest escenari, el treball té com a finalitat elaborar una proposta d’intervenció al mòdul professional de Màrqueting Digital, la qual, pretén que els estudiants adquireixin aprenentatges significatius per mitjà de potenciar les mancances identificades. Per aquest fet, s’empra la metodologia de l’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) i el model inclusiu del Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA). Com a resultat, es planteja un projecte engrescador que permet adquirir les competències establertes al Títol de Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat i endinsar-se a la realitat professional dels responsables de màrqueting digital; desenvolupar una sèrie d’habilitats i competències essencials en tots els àmbits com són el treball en equip, la presa de decisions i el maneig del temps; satisfer les necessitats i ritmes d’aprenentatge de tots els estudiants; i motivar-los i fer-los partícips en la construcció del seu aprenentatge.
[eng] The lack of motivation in the student body, the passive role of the same in the
sessions and the absence of an inclusive model constitute some of the aspects
noticed during the traineeship of the Master’s Degree in Teacher Training that
motivated the creation of this proposal. Thence, in this context, the paper
pretends to develop an intervention proposal for the Digital Marketing
Professional Module, which aims for the students to acquire significant learnings
by strengthening the identified deficiencies. Thus, the Project-Based Learning
methodology (PBL) and the Universal Design for Learning (UDL) are applied.
As a result, a challenging project is suggested that allows acquiring the skills
established in the Bachelor’s Degree in Marketing and Advertising and delving
into the professional reality of those responsible for digital marketing; building a
set of essential skills in multiple areas such as teamwork, decision-making and
time management; meeting the needs and learning paces of all students; and
motivating and involving them in the shaping of their learning.