L'aprenentatge basat en projectes i el disseny universal a l'assignatura de Màrqueting digital

Show simple item record

dc.contributor Moreno Tallón, Francisca
dc.contributor.author Martí Sansó, Paula
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-05-19T12:37:44Z
dc.date.issued 2023-07-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170244
dc.description.abstract [cat] La falta de motivació de l’alumnat, el rol passiu d’aquest a les sessions i la carència d’un model inclusiu constitueixen alguns dels aspectes observats durant el període de pràctiques del Màster de Formació del Professorat que han motivat el plantejament d’aquest treball. Llavors, en aquest escenari, el treball té com a finalitat elaborar una proposta d’intervenció al mòdul professional de Màrqueting Digital, la qual, pretén que els estudiants adquireixin aprenentatges significatius per mitjà de potenciar les mancances identificades. Per aquest fet, s’empra la metodologia de l’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) i el model inclusiu del Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA). Com a resultat, es planteja un projecte engrescador que permet adquirir les competències establertes al Títol de Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat i endinsar-se a la realitat professional dels responsables de màrqueting digital; desenvolupar una sèrie d’habilitats i competències essencials en tots els àmbits com són el treball en equip, la presa de decisions i el maneig del temps; satisfer les necessitats i ritmes d’aprenentatge de tots els estudiants; i motivar-los i fer-los partícips en la construcció del seu aprenentatge. ca
dc.description.abstract [eng] The lack of motivation in the student body, the passive role of the same in the sessions and the absence of an inclusive model constitute some of the aspects noticed during the traineeship of the Master’s Degree in Teacher Training that motivated the creation of this proposal. Thence, in this context, the paper pretends to develop an intervention proposal for the Digital Marketing Professional Module, which aims for the students to acquire significant learnings by strengthening the identified deficiencies. Thus, the Project-Based Learning methodology (PBL) and the Universal Design for Learning (UDL) are applied. As a result, a challenging project is suggested that allows acquiring the skills established in the Bachelor’s Degree in Marketing and Advertising and delving into the professional reality of those responsible for digital marketing; building a set of essential skills in multiple areas such as teamwork, decision-making and time management; meeting the needs and learning paces of all students; and motivating and involving them in the shaping of their learning. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Heterogeneïtat ca
dc.subject.other DUA ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other ABP ca
dc.subject.other Participació ca
dc.subject.other Heterogeneity ca
dc.subject.other UDL ca
dc.subject.other Motivation ca
dc.subject.other PBL ca
dc.subject.other Involvement ca
dc.title L'aprenentatge basat en projectes i el disseny universal a l'assignatura de Màrqueting digital ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2024-06-03T11:29:08Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics