Proposta d’implementació gamificada en les sessions de música en un segon cicle de primària

Show simple item record

dc.contributor Vicens Vidal, Francesc
dc.contributor.author Vich Martínez, Marta
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-05-22T08:19:27Z
dc.date.available 2025-05-22T08:19:27Z
dc.date.issued 2025-05-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170274
dc.description.abstract [cat] L'objectiu principal d’aquest treball de Fi de Grau consisteix a presentar una proposta fonamentada en la gamificació per a implementar en les sessions de música, específicament orientada cap a un segon cicle d'educació primària. Amb aquest propòsit, estructurem el treball en dues parts: una part teòrica i una altra centrada en la creació d'una aplicació basada en el joc per a ser integrada en l'entorn educatiu. En la part teòrica, es durà a terme una recopilació d'informació referent a les principals característiques de la gamificació, així com una anàlisi de les experiències prèvies dutes a terme en l'àmbit educatiu. En la segona part, la de creació i aplicació, es desenvoluparà una proposta basada en un conjunt de cartes, punts i sistema de recompenses, dissenyat específicament per a la seva integració en un entorn d'aprenentatge musical, considerant una programació educativa proporcionada per un docent i amb possibilitats de ser interdisciplinari a tot l’aprenentatge de l’alumne. ca
dc.description.abstract [eng] The main objective of this Final Degree project is to present a proposal based on gamification to be implemented in music sessions, specifically oriented towards a second cycle of primary education. With this purpose, we structure the work in two parts: a theoretical part and another focused on the creation of a game-based application to be integrated into the educational environment. In the theoretical part, a compilation of information will be carried out regarding the main characteristics of gamification, as well as an analysis of previous experiences carried out in the educational field. In the second part, the creation and application part, a proposal will be developed based on a set of cards, points and rewards system, specifically designed to be integrated in one around musical learning, considering an educational programming provided by a teacher and with the possibility of being interdisciplinary to all the student's learning. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Gamificació ca
dc.subject.other Música ca
dc.subject.other Cartes ca
dc.subject.other Recompenses ca
dc.subject.other Proposta ca
dc.subject.other 2n de Primària ca
dc.subject.other Interdisciplinari ca
dc.title Proposta d’implementació gamificada en les sessions de música en un segon cicle de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics