[cat] Amb l’elaboració d’aquesta anàlisi he pogut extreure informació sobre el nivell
de coneixement en geografia quant a l’escala i les jerarquies, d’un grup d’alumnes de
diversos cursos (2n, 4t i 6è) de primària de l’escola Miquel Duran i Saurina d’Inca.
L’estudi es realitza amb una mostra de 10 alumnes de cada nivell, 30 en total, de la
localitat d’Inca, municipi que es troba a l’interior de l’illa de Mallorca més
concretament, al nord-est. Cal dir que la mostra és heterogènia quant a gènere.
L’objectiu d’aquest estudi és analitzar i extreure conclusions sobre el nivell de
coneixement que tenen, segons el curs que cursen, els alumnes sobre les Illes Balears i el
seu propi país, Espanya a més de comprovar si la implementació de les noves
tecnologies i el fet de viure a un mon cada vegada més globalitzat té cap influencia.
[eng] With the elaboration of this analysis, I have been able to extract information
about the level of knowledge in geography regarding scale and hierarchies, from a group
of students from different grades (2nd, 4th, and 6th) of primary school at Miquel Duran i
Saurina School in Inca. The study is conducted with a sample of 10 students from each
grade, 30 in total, from the town of Inca, a municipality located in the interior of the
island of Mallorca, more specifically, to the northeast. It should be noted that the sample
is heterogeneous in terms of gender.
The objective of this study is to analyze and draw conclusions about the level of
knowledge that students have, according to the grade they are in, about the Balearic
Islands and their own country, Spain in addition to checking whether the implementation
of new technologies and the fact of living in an increasingly globalized world has any
influence.