L’ús de la música com a recurs pedagògic per a l’aprenentatge de l’anglès en educació primària

Show simple item record

dc.contributor Pomar Amer, Miquel
dc.contributor.author Argüés Vidal, Sergi
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-05-23T11:41:07Z
dc.date.available 2025-05-23T11:41:07Z
dc.date.issued 2025-05-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170297
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de final de grau presenta una proposta d'intervenció que utilitza la música com a recurs pedagògic per a l'aprenentatge de la llengua anglesa en alumnes de tercer de primària. L'objectiu principal és investigar com la integració de la música pot millorar la comprensió oral, la pronunciació i l'adquisició de vocabulari en anglès. La metodologia emprada inclou una revisió bibliogràfica sobre la relació entre música i aprenentatge de llengües, així com la creació d'un conjunt de sessions didàctiques basades en la teoria de les intel·ligències múltiples de Gardner. Tot i que la proposta no s'ha pogut implementar a cap centre escolar degut a la manca de temps, es preveu que l'ús de la música com a eina didàctica pugui fomentar la motivació, la participació activa i el desenvolupament d'habilitats transversals com el treball en equip i la creativitat. Les conclusions suggereixen que la música té un gran potencial per a enriquir l'aprenentatge de l'anglès i recomanen futures línies de recerca i aplicació en aquest àmbit. ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project presents an intervention proposal that uses music as a pedagogical resource for learning English in third-grade primary school students. The main objective is to investigate how the integration of music can improve listening comprehension, pronunciation, and vocabulary acquisition in English. The methodology includes a literature review on the relationship between music and language learning, as well as the creation of a set of didactic sessions based on Gardner's Theory of Multiple Intelligences. Although the proposal could not be implemented in any school due to a lack of time, it is expected that using music as a didactic tool can foster motivation, active participation, and the development of transversal skills such as teamwork and creativity. The conclusions suggest that music has great potential to enrich English learning and recommend future research and application lines in this field. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.subject.other Música ca
dc.subject.other Recurs pedagògic ca
dc.subject.other Anglès ca
dc.title L’ús de la música com a recurs pedagògic per a l’aprenentatge de l’anglès en educació primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics