dc.contributor |
Darder Mesquida, Antònia |
|
dc.contributor.author |
Garau Jaume, Àngela Maria |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-13T11:26:41Z |
|
dc.date.available |
2025-06-13T11:26:41Z |
|
dc.date.issued |
2025-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/170437 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’assetjament escolar és un acte d’abús que sofreix un alumne per part d’un altre o un
col·lectiu d'iguals dins l’àmbit escolar. Amb els anys aquesta problemàtica ha anat
evolucionant i actualment un de cada deu infants sofreix assetjament a l’escola. La finalitat
del treball és dissenyar un pla de prevenció d’aquesta problemàtica, ja que hi ha una
mancança i l’abordatge comença quan la problemàtica està instaurada, però no hi ha un criteri
unificat per anticipar-ho. El cos del pla consisteix a treballar la convivència de l’alumnat i la
gestió emocional, per tant, l’alumnat podrà adquirir un coneixement sobre la problemàtica i
les diferents opcions que pot utilitzar per fer-li front ja sigui víctima, agressor o espectador.
L’aplicació del pla comporta disposar de recursos, materials temporals i de professionals que
actualment no estan disponibles. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Bullying is an abuse suffered by a student from another student or a group of peers within the
school environment. Over the years this problem has evolved and nowadays one out of ten
children suffer from bullying in school. The purpose of this work is to design a prevention
plan to deal with this problem has already started, but there is no unified standard method to
anticipate it. The body of the plan consis on working on the students’ social interaction and
emotional managment, this way, the students will acquire knowledge about the problem and
the different options they can use to deal with the victim, the aggressor or the spectator. Yhe
implementation of the plan requires the availability of temporary resources, materials ans
professionals that are not currently available. |
en |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Assetjament escolar |
ca |
dc.subject.other |
Prevenció |
ca |
dc.subject.other |
Causes |
ca |
dc.subject.other |
Conseqüències |
ca |
dc.subject.other |
Anàlisi |
ca |
dc.subject.other |
Emocions |
ca |
dc.subject.other |
Bullying |
ca |
dc.subject.other |
Prevention |
ca |
dc.subject.other |
Cause |
ca |
dc.subject.other |
Consequence |
ca |
dc.subject.other |
Analysis |
ca |
dc.subject.other |
Emotion |
ca |
dc.title |
Proposta d'intervenció per prevenir l'assetjament escolar |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|