dc.contributor |
Cardona Costa, Catalina |
|
dc.contributor.author |
Moreno Hernández, Ainoa |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-16T07:56:52Z |
|
dc.date.available |
2025-06-16T07:56:52Z |
|
dc.date.issued |
2025-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/170444 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La neuroeducació és una disciplina que implica conèixer i aplicar els coneixements
sobre el cervell amb l’objectiu d’optimitzar els processos d’aprenentatge dins l’aula. Amb el
present treball es pretén conèixer com la neuroeducació està lligada a les experiències
educatives dels docents i determinar en quina mesura el mindfulness pot contribuir a
millorar l’atenció dels alumnes dins una aula d’educació primària.
És per aquest motiu pel qual en aquest treball de fi de grau es fa una revisió sistemàtica sobre
el que és la neuroeducació i el mindfulness, amb l’objectiu de desenvolupar una base teòrica,
per posteriorment plantejar una proposta d’intervenció amb la qual puguem millorar
l’atenció plena de l’alumnat i proporcionar un benestar emocional. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Neuroeducation is a field which applies knowledge about the inner workings of
the brain in order to optimize learning processes in the classroom. This paper’s aim is to
identify the relationship between neuroeducation and the lived experiences of teachers and
to determine in which ways mindfulness can aid in improving student attention in primary
school environments.
In order to achieve these goals a systematic analysis has been carried out on the current
literature concerning neuroeducation and mindfulness. This will also aid in developing a
theoretical basis on which an intervention proposal to improve student attention spans and
emotional wellbeing can be built. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Neuroeducació |
ca |
dc.subject.other |
Mindfulness |
ca |
dc.subject.other |
Atenció |
ca |
dc.subject.other |
Connexions |
ca |
dc.subject.other |
Consciència plena |
ca |
dc.subject.other |
Neuroeducation |
ca |
dc.subject.other |
Mindfulness |
ca |
dc.subject.other |
Attention |
ca |
dc.subject.other |
Connections |
ca |
dc.subject.other |
Full awareness |
ca |
dc.title |
Neuroeducació i mindfulness en l’educació primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|