L'aprenentatge de l'anglès i la seva relació amb els conceptes d'insuficiència, fracàs i salut mental: metodologies actives motivadores de l'ensenyament de la llengua anglesa a l'educació primària

Show simple item record

dc.contributor Bermúdez de Castro Acaso, Juan José
dc.contributor.author Cardoso Sánchez-Guijaldo, Sandra
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-06-16T10:55:33Z
dc.date.available 2025-06-16T10:55:33Z
dc.date.issued 2025-06-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170451
dc.description.abstract [cat] L’objectiu principal d’aquest projecte de recerca es analitzar les causes i la vinculació entre salut mental, fracàs, i el concepte d’insuficiència per part de l’alumnat a l’aula de primària. Així mateix, també s’examinaran possibles solucions relacionades amb noves metodologies d’aprenentatge de la llengua anglesa més motivadores, com les anomenades metodologies actives. La metodologia de recerca que s’utilitzarà per dur a terme aquest estudi es basarà en una primera revisió de la literatura sobre el tema, seguida d’una recerca empírica a partir de qüestionaris online entre l’alumnat de primària que seran analitzats atenent els interessos del estudi. A part, es durà a terme una entrevista amb una professional de l’educació per contrastar amb les seves respostes allò exposat a la investigació. ca
dc.description.abstract [eng] The principal aim of this research project is to analyze the reasons behind and the relationship among mental health, failure, and the concept of insufficiency in the English primary classroom. Moreover, the focus will also be placed on new motivational methodologies, such as the so-called “active methodologies”, that will be examined as possible solutions in this regard. The research methodology that will be used to carry out this project will be based on a literature revision and an empirical search based on online surveys that will be assessed in the light of the study. In addition, an interview will be conducted with an education professional to contrast her responses with what is presented in this research. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Aprenentatge de l’anglès ca
dc.subject.other Metodologies actives ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Salut mental ca
dc.subject.other English learning ca
dc.subject.other Active methodologies ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.subject.other Motivation ca
dc.subject.other Mental health ca
dc.title L'aprenentatge de l'anglès i la seva relació amb els conceptes d'insuficiència, fracàs i salut mental: metodologies actives motivadores de l'ensenyament de la llengua anglesa a l'educació primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics