dc.contributor |
Capellà Simó, Pere |
|
dc.contributor.author |
Boshnakova, Angelina Todorova |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-16T12:32:00Z |
|
dc.date.available |
2025-06-16T12:32:00Z |
|
dc.date.issued |
2025-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/170457 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest TFG s’analitza quin impacte té l’educació artística en els alumnes d’educació primària amb TEA. A més, per mitjà d’una recerca empírica, analitzarem el dibuix com una eina comunicativa a partir de diferents artistes amb aquest diagnòstic. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
376 - Educació especial |
ca |
dc.subject.other |
Autisme |
ca |
dc.subject.other |
Educació artística |
ca |
dc.subject.other |
TEA |
ca |
dc.subject.other |
Viktor Bevanda |
ca |
dc.subject.other |
Stephen Wiltshire |
ca |
dc.subject.other |
Prehistòria |
ca |
dc.subject.other |
Orientacions didàctiques |
ca |
dc.title |
L'impacte de l'educació artística en el desenvolupament dels infants amb TEA |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|