El teatre a educació primària. Un diamant en brut dins el sistema educatiu

Show simple item record

dc.contributor Valriu Llinàs, Caterina
dc.contributor.author Carbonell Vidal, Pere
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2025-09-24T06:28:26Z
dc.date.available 2025-09-24T06:28:26Z
dc.date.issued 2025-09-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171393
dc.description.abstract [cat] El treball pretén revalorar el teatre com a eina didàctica potencial dins les aules de Primària. Per tal de demostrar la seva transdisciplinarietat i els avantatges reals que pot aportar als alumnes, s'ha fet una recerca teòrica sobre allò què diuen els experts, pedagogs teatrals i altres professionals del món educatiu. Partint de la fonamentació teòrica i del Currículum d'Educació Primària, he creat una mostra del que podria ser una proposta didàctica anual per tal de treballar l'art dramàtic durant tot el curs, donant-li el pes curricular que realment es mereix. Aquesta proposta pretén emprar el teatre com a recurs didàctic per a fomentar el creixement personal dels infants per donar-los la millor formació acadèmica, integral i emocional. Així també cerca el bon desenvolupament de la dinàmica d'aula i consolidar els vincles interpersonals entre tots els membres del grup classe. Finalment, vol millorar i reforçar la comunitat educativa. ca
dc.description.abstract [eng] The following work aims to revalue theater as a potential teaching tool in primary school classrooms. In order to demonstrate its transdisciplinarity and the real advantages it can bring to students, theoretical research has been done on what experts, theater pedagogues and other professionals in the education world says. Based on the theoretical foundation and the Primary Education Curriculum, I have created an annual didactic proposal to work on dramatic art throughout the year, giving it the curricular weight it really deserves. This proposal aims to use theater as a teaching resource in order to encourage children's personal growth to give them the best academic, comprehensive and emotional training. It also seeks the proper development of classroom dynamics and consolidating interpersonal bonds between all members of the class group. Finally, it wants to improve and strengthen the educational community. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Teatre ca
dc.subject.other Dramatització ca
dc.subject.other Joc dramàtic ca
dc.subject.other Transversalitat ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Art dramàtic ca
dc.subject.other Pedagogia teatral ca
dc.subject.other Formació integral ca
dc.subject.other Theatre en
dc.subject.other Dramatic art en
dc.subject.other Dramatic play en
dc.subject.other Theatre pedagogy en
dc.subject.other Transversality en
dc.subject.other Integral formation en
dc.subject.other Primary school en
dc.title El teatre a educació primària. Un diamant en brut dins el sistema educatiu ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics