dc.contributor |
Ruiz Aguilera, Daniel |
|
dc.contributor.author |
Vázquez Hernández, Borja
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-08T12:33:39Z |
|
dc.date.available |
2016-02-08T12:33:39Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/1782 |
|
dc.description.abstract |
Entre els anys 2009 i 2013, es va dur a terme un programa fet pel Ministeri d’Educació del Govern d’Espanya per la modernització de les TIC als centres educatius.
Arran d’aquest programa, es va distribuir i implantar nova tecnologia on, sobretot, va destacar la pissarra digital interactiva.
Gràcies a aquests canvis, s’ha pogut, i encara es pot, veure una diferència i evolució de la metodologia molt notable, tant en el que es refereix al professorat com a l’actuació de l’alumnat.
Aquest treball final de màster pretén investigar per què hem arribat a aquest panorama a les aules dels nostres centres educatius i mirar d’aprofundir en les opcions i possibilitats que desperten aquesta tecnologia, a més del material i recursos que hi ha a l’abast dels docents, centrat sobretot en les matemàtiques, per tal de poder dur l’educació cap al futur que li pertoca. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Aplicació de la pissarra digital interactiva a l’aula de matemàtiques: l’avanç tecnològic |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
Pissarra Digital Interactiva (PDI) |
ca |
dc.subject.keywords |
Tecnologia de la Informació i Comunicació (TIC) |
ca |
dc.subject.keywords |
Matemàtiques |
ca |
dc.subject.keywords |
Metodologia |
ca |
dc.subject.keywords |
Programari |
ca |
dc.subject.keywords |
Interactive Digital Blackboard |
ca |
dc.subject.keywords |
Information Technology and Communication |
ca |
dc.subject.keywords |
Mathematics |
ca |
dc.subject.keywords |
Methodology |
ca |
dc.subject.keywords |
Software |
ca |