Aquest treball de fi de màster es tracta de l’aprofitament de les tauletes tàctils a
l’educació, especialment a secundària i cicles formatius. Cada vegada més, el
nostre entorn gira al voltant de la tecnologia i, és per això, que hem d’aprofitarla
al màxim també a l’aprenentatge.
La incorporació d’aquest element pot ser molt útil per exemple amb l’ús del
llibre interactiu, com a eina per cercar informació, escaneig ràpid de
documents, integració amb la PDI i amb altres dispositius dels companys i/o
professor a temps real. A més a més, també es pot fer ús d’aplicacions
desenvolupades per a l’aprenentatge específic d’una matèria o utilitzar altres
tecnologies per incloure-les a l’aprenentatge com l’ús de la realitat virtual,
lectors de codis QR o de barres mitjançant la càmera incorporada. De la
mateixa manera podria incloure's per a facilitar les comunicacions entre
alumnes de projectes internacionals com Erasmus Plus o Comenius. També
seria una eina molt còmoda per treballar al Moodle, fòrums o blocs educatius
que cada vegada fan servir més els docents.
Aquesta forma de treballar també pot millorar l’aprenentatge individualitzat o
col·lectiu amb distints nivells dins la mateixa aula permetent així una major
inclusió d’alumnes amb necessitats.
Paraules